Včera jsem byl přiložit ucho u 4mike i já, tak vám zkusím zprostředkovat, jak jsem to slyšel já:
3p Akyla
Pěkné basy na 6,5" basáček. Vzhledem k malému střeďáčku a 3/4" kalotě jsem čekal otevřený, živý zvuk a nebylo tomu tak. Celkem mě to překvapilo a celou dobu jsem dumal nad tím, proč to tak není. Michal měl na druhý výstup zapojený Vismaxy a tam byl znatelný rozdíl - to jsem nečekal. Pustil jsem si tam, mimo jiné, moji referenční nahrávku. Zajímavé bylo že v některých skladbách zpěv lezl někde uprostřed mezi bednami. Jako kdyby to nehrálo ve stereu, ale jedna bedna uprostřed. Napříč žánry bylo něco lepší a něco slabší.
3p Vismax
Dlouho jsem je neslyšel, ale na první doboru otevřenější svižnější a lehčí přednes na výškách a středech než u Akyl. Myslím, že tam byly nějaké změny oproti původnímu stavu co byly u mě. Výškáč krásně detailní jemný a neseroucí. Středy krásně prokreslený, bez náznaku zabarvení malé ozvučnice za ním. Basy ty bedny hrají velmi zajímavě, na basreflex čistě. Frekvenčně podobný rozsah jako Akyly, ale větší tělo (plocha). Umí zahrát dobře attack kolem 80Hz a jít solidně odspodu. Velmi slušný.
2p s fir. WG_Pet 007
Pecka, tohle se ti povedlo Pete. Al Dayton má velmi příjemné basy, napojení pásem bezchybné. Nic nepřebývalo, nic netrčelo ven. Celkem překvapivě plnorozsahový přednes vzhledem ke kompaktnosti bedýnek.
3p TLU ARN 8" + ovál ARE + 3/4" Vifa
Vzhledem k uzavřené bedně menší objem basů, což v některých nahrávkách ve finále bylo plusem. Ale v průměru bych na korekcích přidal +2 až +3dB na basech. Středy vzdušné, živé ale moc prezenční na mě. Středy bych ubral cca 3dB. Výška mi přišla celkem "nejiskřivá". Jako celek spojitý přednes a kdyby se doladily úrovně tak super vzhledem k měničům. Zvláštní fíčura je, že když je šum v nahrávce, tyhle bedny ho jakoby zvýrazní. Oproti třeba Vismaxům.
Díky za možnost slyšet to, Michale.
Před poslechem jsem znal měření pouze u Akyl.