Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 1 z 2)

Audioweb.cz » Reproduktorové výhybky » vyhybka na peerless 831858+???+25taf

  Stránky: 1 2 »»»

RSS

Příspěvky [1 až 20 z 31]

(upravil Shade 24. 11. 2007 13:28)

Téma: vyhybka na peerless 831858+???+25taf

Mam doma tie peerlessy a tafy uz na ceste, tak by sa uz patrilo porozmyslat jaky stred a potom k tomu aj vyhybku spravit.
No len problem je v tom ze neviem jaky stred a uz vobec neviem simulovat vyhybky.
Nad stredom som rozmyslal daco od tvm, napriklad pp arx 150, ale navrhy na ine su vitane wink
nebude asi taky velky vyber, kedze som student a na stredy (oba) mam cca 1000sk/800czk
no a ked sa vybere daky ten stred tak by som chcel poprosti vsetkych simulantov aby mi venovali trochu ich casu a odsimuloval vyhybku...
kolkeho radu na ktorom repre je mi uplne jedno.. len aby tam bola kompenzacia bafflestepu.. predna doska bude cca 28 na 60cm, co mozem zmenit ak bude treba
este som zabudol bude to 35l 28hz

obrazok http://shade.szm.sk/bedna.JPG
datasheet bass http://shade.szm.sk/831858.pdf
datasheet vyska http://shade.szm.sk/H534.PDF

Dakujem vsetkym zucastnenym za ucast tongue
ps: este som zabudol, bolo by pekne keby sa ten stred dal zohnat na slovensku..

Re: vyhybka na peerless 831858+???+25taf

jestli chces klasiku, zkus z druhy ruky 5MP60N (john370), nebo i 5MP30 (Frank). ja bych se poohlidnul i po kaoltach (ale to uz bude drazsi). i kdyz je to spis tim, ze bych rad vyzkousel, co v takovy kaolte je(MB Quart od gaminna) smile nebo zajimavy by bylo appolito s L12, co inzeuje kyselim , ale to by bylo jeste drazsi. Ale zjisti si, co je jeste k mani, treba uz je to vyprodany... kazdopadne k tem tvejm reprum bych rozhodne dal neco lepsiho nez TVM... u levnejsich bedynek je IMHO stredak nejdulezitejsi, aby to alespon trochu hralo...

Re: vyhybka na peerless 831858+???+25taf