Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Koutek pro začátečníky » Subwoofer vynechává zvuk!

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [5]

(upravil copaklamo 17. 3. 2011 21:58)

Téma: Subwoofer vynechává zvuk!

Zdravím, jsem v autoradiích uplný laik a proto se tu chci zeptat..
Mám autoradio AEG(vím,je to levný šmejd), dostal jsem ho jako nouzovku od kamaráda po tom co mi ukradli moje autoradio od SONY.
Mám takový problém, mám reproduktory vpředu ve dvěřích,palubce a vzadu zesilovač na který mám připojeny ovály a subwoofer.. v pořádku vše hraje, ale často se mi stává, že při funkci LOUDNESS mi celý zadek (popř jen subwoofer) začne z ničeho nic vynechávat zvuk, často ve skladbách, které více basují  nebo když mám vyplej motor tak mi zadní audio prostě začne vynechávat zvuk, nebo uplně nehraje, pokud razantně nestlumím volume. Baterku mám novou, tak nevím či je to autoradiem, snad mi tedy poradíte smile
Když jsem měl staré SONY tak jsem dal volume na plné pecky s loudness a všechno hrálo parádně, ale v tý době jsem měl ovály zapojený na autoradio a jen subwoofer na zesik, jestli to nemůže být tím.

Díky smile

Re: Subwoofer vynechává zvuk!

Jaký máš průřez přívodních napájecích kabelů pro zesik?

Re: Subwoofer vynechává zvuk!

Misacek napsal:

Jaký máš průřez přívodních napájecích kabelů pro zesik?

2-2,5mm .. ale tyhle kabely jsem tam měl už předtím a hrálo to normálně,akorát ty zadní repráky byly zapojeny na radio a na zesik jen subwoofer.

(upravil PavelTl 18. 3. 2011 16:35)

Re: Subwoofer vynechává zvuk!

A na předchozím rádiu to nedělalo?
Dál je mi divný že když máš na jeden zesilovač připojeny ovály a subwoofer že vynechá jen suwoofer a ovály normálně hrají.