Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 1 z 2)

Audioweb.cz » Subwoofery, kino a sestavy » Domácí subwoofer návrh subwooferového boxu

  Stránky: 1 2 »»»

RSS

Příspěvky [1 až 20 z 31]

Téma: Domácí subwoofer návrh subwooferového boxu

Dobrý den,
jsem naprostý začátečník a rád bych si postavil domácí subwoofer. Na bednu použiji 8 mm překližku, které mám neomezené množství a herkules, kterého mám taky opravdu dost. Chtěl bych se tedy zeptat jak velkou udělat ozvučnici a jak dlouhý nátrubek bassreflexu, jestliže použiji naprosto základní basový reproduktor:

http://aukro.cz/item1316028324_basovy_r … ml#gallery

YD 131 - 4 ohmy 30 W. Jde opravdu o subwoofer na zkoušku nečekám tedy nic extrémního. Prostě bych si to rád zkusil. Tento reproduktor a všechny materiály mám zdarma. Prosím o konkrétní rady. Nepište mi prosím hlavně ať si pročtu celé forum. Děkuji za rady. Ideální by byl i nákres jak subwoofer řešit smile

Re: Domácí subwoofer návrh subwooferového boxu

Tak z toho subwoofer nepostavíš!! Ztráta času ...

Web

Re: Domácí subwoofer návrh subwooferového boxu

Nevhodné repro (malý priemer a bez parametrov) a nevhodne tenké drevo. Z dreva by sa aj niečo s dalo postaviť za podmienky že by si zlepil disperzným lepidlom aspoň 2-3 dosky spolu, 8*3=24mm a to je už hodnota pre lepší sub.

Re: Domácí subwoofer návrh subwooferového boxu

Ano, můžu slepit více desek k sobě. Jaký mám tedy použít basový reproduktor do 300 kč? K tomuto reproduktoru jsem měl i zdroj atd.

Re: Domácí subwoofer návrh subwooferového boxu

Tento reproduktor ti nevyda hlboke basy lebo samotna membrana ma len 11cm.
Vyskusat aky zvuk ti da urcite mozes, ak nelutujes svoj cas (aspon nieco sa naucis). Riadne subwoofery do auta a do bytu maju priemer od 25 az 38cm (10 az 15"). Pre nenarocnych aj 20cm reproduktor moze postacovat (ake maju napriklad drahsie PC repraky so subwooferom).