Zdroj, který má nahradit alternátor + baterku?
Měř zesilovače v jednom autě (záleží na síle alternátoru+baterky) se zapnutým motorem. Pak potřebuješ 1/ měřák střídavého napětí 2/ nějaký přístroj, který provede Fourierův rozklad signálu 3/ zátěž na které budeš měřit.
1/Pokud bude stačit rozsah přibližně do 250Hz (vejš kecá), tak jakýkoliv univerzáljní elektrický měřící přístroj od 200Kč.
2/Ostrý začátek limitace přímo z tvaru signálu na stínítku oscilo okem nepoznáš, potřebuješ ten signál rozdělit do harmonických složek, což umí asi lepší digitální osciloskopy, ale také jakákoliv zvukovka s linkovým vstupem na výbornou.
3/Vynecháme trápení zesilovače do reaktanční zátěže, zkrátka potřebuješ poskládat 400W umělou zátěž z rezistorů asi typických 4 nebo 2Ohmy. Ponořením této zátěže do vody se dá získat trvale tak dvojnásobek zatížitelnosti, víc nedoporučuju, ono se to sice uchladí, ale keramika rezistorů lehce popraská, dovnitř se dostane voda, bublá to a smrdí to (a ten smrad rezistorů ti pak zamaskuje případný smrad ze zesilovače, což je nebezpečné).
Na výstup zesíku píchneš zátěž, na zátěž dělič 1:20 případně 1:40, přes který signál ze zátěže odvedeš do line-in u zvukovky. Dále pustíš Arta-Steps a jukneš co to měří. Najdeš nastavení těsně před limitací, multimetrem změříš napětí na 200Hz a pak si spočítáš výkon: P=U^2/Z