Ahoj, sakra to je doba... No, starnem -)))
K autu, ja mam starsiho baworaka, chtel jsem ho poslat uz do sveta ale bohuzel diky tomu kam se ty nove auta řítí jsem dospel k nazoru ze jeste par let spolu budem, nesere se, poridil jsem ho jako trilete auto kdy german koupil nove a to mirne ojete poslal do sveta. Nastesti mam "kombajn" takze s prenosem nebudu mit zadny problem. Bohuzel ale moje zastavba musi byt a bude neviditelna, kvuli toho nemam to misto pro zesilovace.
Novejsi baworaky maji standartne "tripasmove" instalace ve ctyrech kvalitativnich stupnich kde prvni stupen je fakt pruser, druhy jenom pruser, treti nic moc pro narocneho cloveka a ctvrty by mohl byt temer dokonaly, jenze to by stalo o deset eur vyrobne vic, takze nic... U toho nejvyssiho audia mne straslivym zpusobem drazdilo naladeni, deleni je tam aktivni, ma to svuj vlastni DSP, basaky pod sedackama sly moc vysoko, dunelo to a hucelo, coz bych jeste prezil, protoze se to ekvalizerem dalo nejak nastavit, ale straslivym zpusobem mne sraly ty koncove stupne. Stary sedmickovy baworak s logicem hral mnohem prijemneji, protoze v te dobe jeste to svinske "decko" neznali... Posledni kapka byla ze jsem slysel jinou trojku ktera hrala velmi, ale fakt velmi dobre a pritom vse skryte. Nevim co tam mel, nemel jsem cas se tam podivat, pak na to pozapomnel a mezitim bylo auto pryc. To byl impuls k tomu ze jsem to nejlepsi firemni audio cele vyhazel, prodal a snazim se udelat vlastni. Behem te doby doslo k nekolika mensim excesum, mel sjem pripravene fajnove basaky misto tech puvodnich, bohuzel bych musel riznout koberec protoze baworak ma ten reprak koncipovany krapet jinak. To svemu autu neudelam, ale podarilo se mi velkou nahodou seznat opet basaky z toho nejvyssiho audia, takze jsem je vzal a budou tam znovu. Do dveri prijdou 4" stredobasy a vyskove kaloty. Zadni dvere budou hrat taky, ale mnohem mene.
Bohuzel ani audio Bang Olufsen ze soucasne petkove nebo sedmickove rady mne nebere, hraje to o fous lepe nez to moje byvale z trojky, ale rozhodne ne tak, ze bych si z toho sedl na zadek. Prozradim i proc, i kdyz to nemam overene. Kdyz pominu ten vyjizdeci centalni reprak ktery pri zapnuti zapalovani krasne vyjede a je hezky podsviceny ( mimochodem ty nove baworaky jsou cele moc krasne podsvicene svetlovodama, je to fakt parada) je nejvetsi prinos oproti tomu co jsem mel dvojnasobny vykon na basech, protoze vyrobce udelal novy cip toho zesilovace ktery je schopen pracovat v mustku do polovicni impedance nez jeho predchudce, baworak ho osadil na ty basove pozice a vyrobil reprak s polovicni impedanci nez mam ja. Jinak vypadaji na pohled nerozeznatelne... Pri doplatku za zesilovac a repraky v cene 130 000Kč bych teda cekal o trosicku vic. nehraje to uplne zle, to zas ne, ale neni to zadny zazrak. Bude tam o neco malinko propracovanejsi DSP procesing. Proc neudelaji upgrade firmware i do tech starsich je jasne, cilem je prodavat nove auta, ne zdokonalovat ty stare... V nove sedme je nejvyssi level B&W s doplatkem 151 000kč a nemyslim si ze by to bylo neco dramaticky lepsiho. Myslim si ze tam bude podobny zaklad jako v predchazejicich a opet lepe propracovane dsp... Za 150 tisic si nekteri kupuji cele auto, baworak za to proda zesilovac a par repraku -))
No a proto ze si myslim ze ty dva 8" z principu nemuzou ten kopak zahrat jak bych chtel, tak z toho vyvstava ta potreba prizivit to subbasem. Ale uvidim jeste az to alespon provizorne spustim...