No nezlob se na mě, ale to vůbec. Ovšem pro spoustů lidí je PA jen výrobna hluku a nic jinýho, protože nemaj/nechtěj slyšet takový aparát i potichu a leckdy nastavenej daleko líp než kde jaký "kus nábytku":-).
Mimochodem PA dokáže bezproblému zahrát i potichu, jen jste ho neměli možnost takhle slyšet. Ale hádat se nebudu, já se pohybuju u PAčkek, který maj hodnotu přes 20 mega.
Ono od té velikosti basovky je myšleno, že taková basovka zahraje patřičně hluboko s určitým tlakem, mimochodem bylo to myšleno na doplnění nejnižší basové složky ve velké místnosti, přeci jen máš je v hrozně malý místnosti tak nemůžeš vědět jak se to bude chovat například v místnosti 8x10m kterou jsem zmínil a neříkej že dvě dvanáctky budou stačit. Nechci tlak, ale pěkný vykreslení, a sám (bubeník) víš jak kopák tlačí.
Pokud by zbyl čas dovezl bych klidně jednu celou stranu aparátu (22ks vršků+ 16 basovek, vše D/B) a postavit to někam na louku a můžeme si hrát. Ale až se to tu zase rozjede ve smyslu že PA je nahovno a nejlepší PA je KV2 tak to už nemá vůbec cenu.
A ještě jedna věc. Hladina SPL ve zvukařské věži je u rozumných zvukařů i nižší než naplno vytavený hifi budky. Nemůžeš to brát jen z pohledu že v první řadě se ti trhá triko a proto to tak řve všude, máš jen pocit z toho jak to hraje plně že to je moc nahlas a neposlouchatelný. Holt vidíte PAčko jen jak rozhlas ve škole
Já se zvukem živím, nemám čas na kecy a nějáký píčoviny, postavím, nazvučím a hraju, vemu za to prachy a někde jinde zase znova. A ne pořád laborovat nad něčím. Nad tím laborovali mistři od kterých jsem si ty bedny a mašiny koupil.