Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Nezařaditelné » ...človek a zvuk..

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [12]

(upravil jurajc 3. 11. 2013 10:52)

Téma: ...človek a zvuk..

..ahoj, zaujima ma jedna vec, prosím ušetrite ma, keďže som laik na audio??
  Je možné, že dvaja ľudia, jeden pracujúci v ťažkom priemysle, t.j. veľký hluk, druhý dajme tomu predavač kníh, takže rozdielna akustika...možu počuť v tom jednom a istom priestore, tu jednú a tú samú rovnako odladenú reprosustavu...   ...úplne ináč??  smile



...ja tomu verím..

(upravil little 3. 11. 2013 11:06)

Re: ...človek a zvuk..

To víš, že to tak je. Dělnas co je po šichtě ve fabrice vyřízenej a celej den poslouchá nějakej zvuk, bude mít sluch unavenej. Nejspíš si oproti prodavači knih bude myslet (resp. bude mít pocit) že bedny nevejškujou a nebasujou. Maník s bookama to bude mít naopak...

Nehledě na genetický dispozice sluchovýho ústrojí. Nejsou na světě dva lidi kteří budou mít stoprocentně stejný sluch. Roli tam hraje až příliš mnoho faktorů.

Re: ...človek a zvuk..

Taky si myslím. A pak do toho vstupuje navíc osobní vkus.

(upravil Zorg 3. 11. 2013 16:03)

Re: ...človek a zvuk..

Proto taky kšeft s hifistickejma píčovina podpořenej dojmologickejma blábolama tolik kvete lol

Re: ...človek a zvuk..

Vjemy jsou silně subjektivní.I kdyby se potkali "dva knihovníci",tak může být jejich názor rozdílný.Co jednomu vadí,druhý preferuje.To se ale dá vztáhnout na skoro každé odvětví lidské činnosti...

Re: ...človek a zvuk..

Moja skúsenosť, po oraní na traktore všetky nahrávky boli nanič.

Re: ...človek a zvuk..

jj, iba susedov Zetor 25 potešil smile

Re: ...človek a zvuk..

Zorg napsal:

Proto taky kšeft s hifistickejma píčovina podpořenej dojmologickejma blábolama tolik kvete lol