To poslední sch má zisk asi 100x a tobě by mělo (dle citlivosti mic.) asi stačit možná jen desetkrát... Tzn. obdoba zapojení prvního.
Skoro většina běžných (levných) IO potřebuje rezervu skoro 2V od +Vcc tj. pro 3,3V max 1,3V na +(-)IN. Ale nemusí tě to ani moc omezovat
Pokud zvolíš R3 např. 22K, tak budeš mít střed AD (out. IO stejnosměrně navázané k AD) na 1V. Zkontroluj si vstupní a výstupní parametry použitého IO pro zesilovač! Vyjma lehce dražších IO (které fungují na vstupu, případně i na výstupu od -Vcc do +Vcc, ale často jsou poblíž +Vcc už dost nelineárn )... Taky si zjisti doporučený proud mikrofonem. Skoro bych si tipnul, že tak cca 0,5mA. Pak bys musel snížit R1 tak na 4k7. Paralelně k R4 bych dal elyt 4u7 (nebude ti to zesilovat šum na napájení) a do + napájení IO bych vřadil cca 4R7 s nějakým blokovacím kondíkem, taky tak 1u až 10uF (nebudou ti z (po) napájení pronikat signály z logiky do struktury operáku).
Za výstup operáku - tj. z operáku na vstup AD dáš odpor cca 2k2 a za něj kondík na zem (NPO, tzn. COG, nebo ještě lépe svitek tak 2n2 - 4n7 a frekv. přenosem do 30k-16kHz). C4, R4 zrušíš ... Tak dostaneš Ad signál se středem na 1V (viz i výše).. Případně zvolíš R3 dle reference, tak aby ti tam vyšel střed reference. Paralelní kondík na vstupu AD (na gnd AD) bývá většinou nutností - kůli proudovým špičkám při přepínání vnitřního MUXu a podobným "neplechám" u AD převodníku. Zároveň ti omezí šířku pásma. Stačí na asi jen 16kHz a potlačí riply na vstupu - určitě bude popsáno i v pdf jaký je doporučený C na AD vstupu. Úplně správně bys měl mít na vstupu pořádně strmý horní a i spodní filtr a dle něj zvolená adekvátní vzorkovací frekvence... Jinak tam budeš mít rozházené vzorky od vyšších frekvencí NF signálu a bude ti to plavat na tom jak někdo dejchá a funi do mic...... Spodní přenos stačí tak 200Hz (i 300Hz - málokdo asi zpívá ještě níž).