Tome tím se vůbec netrap jsme na jedný lodi... bejku.
Na tebe se mechaniku vůbec nezlobim,jsi ještě mladý nezkušený ucho ... a jen potřebuješ nabrat reálný zkušenosti Ono něco jinýho je vidět a něco jinýho je zkusit poslechnout a změřit skutečnou fyzickou realitu. Dneska bych si o současnou yamahu neopřel ani koloběžku... tož tak... dobrých je jen opravdu i historicky pár revolučních modelů a zbytek není ničím už vyjimečnej. když si vezmu co měli k dispozici konstruktéři tenkrát a co mají za možnosti dnes,je to velká ostuda a ti naši předkové byli skuteční průkopničtí mistři oboru. Stačí se podívat na našeho morousovitýho Danharda ... a to ho hifi nezajímá a co dokáže vymačkat za pecky z chytře vymyšlených a defakto jednoduchých věcí... v tom je to mistrovství ne v onaniích na x vrstvejch drahejch pcb ve zlatě.
Já mam moc rád starý stroje a moje důvody jsou to, že v tý době bylo ještě hifi zdravý bez podvodníků a snakeoilu...a highend debilit, a min do první půlky 80 let měli všichni v analogu krom beden asi to nejlepší co kdy měli pak to začli už ojebávat a co rok měnit modely s líbivějším modernějším designem ale uvnitř se krok za krokem furt zhoršovali... moje oblíbený starý pecky jsou Victor(JVC) Trio (Kenwood/Accuphase) a nejvíc je moje ryze tradiční Yamaha, která dělala jako první a primárně věci kolem muziky už v v roce 1887 proto má ve znaku ty tři ladičky . Kdo dneska umí vyrobit podobný mašiny za normální peníze? jedinnej kdo má k tomu nakročeno je Číňan,nikdo jinej Je to smutný ale bohužel je to tak.
Stačí se podívat na minulost uplný začátky na GMX a na lopuchu a dneska, kdy něco kloudnýho dělá jen pár lidí (takových si za to fakt vážím že vydrželi) neb je to fakt bída. Já se jen snažím dobrat něčemu asi z historie co dává trochu nějakej smysl nic víc,jen to asi píšu moc radikálně,ač to ve zlým ve skutečnosti nemyslím, ale co už jinej asi už nikdy nebudu .
Není co dodávat...