Myslím si, že nie je možné takto porovnávať kusovú výrobu so sériovou.
Tak snáď vyrobia aspoň 10 párov tohto typu reprosústav. A potom sú všetky ceny úplne inde. Od meničov, cez materiál, po stolárske práce. Nakupovať budú predsa za veľkoobchodné ceny.
A ak to s výrobou reprosústav myslia vážne, tak ozvučnice by si mali vyrábať sami.
Mne to pripadá viac ako marketingový projekt založený na "značke", imidžu a dizajne. Potvrdzuje mi to aj tá ďalšia "značková" hi-fi bižutéria. Cena podporená marketingom má evokovať u zákazníka určitú "exkluzivitu".
Z technického hľadiska je to, podľa mňa, nezaujímavé. Kombinácia 1+7+7 je dávno prekonaná a nezmyselná. Takže predávať bude musieť marketing so zameraním na laikov.
V čom?
Sú to stĺpy, tak snáď sa dá predpokladať, že budú použité vo väčšom priestore a ďalej od steny (ak to má byť Hi-Fi).
A je to 2,5 pásmo! BR má väčší (celkový) priemer, ako pri maloobjemovej "regálovke", a stredobas je v spoločnej "komore".