Core88, pěkný, hlavně na podívání, nějak mi ta zrychlená zvuková stopa k videu evokuje večerníčky Pat+Mat
U členitějších nebo jemnějších prvků by se to už plotterem a přenášecí fólií nedalo zvládnout a tam by asi bylo dobré vrátit se k umění z polygrafie v před-digitálních časech, podle obvyklého nosného materiálu se mu říká zinkografie. Možná se někde v tiskárnách ještě válí materiál na štočky. Desky bývaly už z výroby opatřeny lakovanou zadní stranou a jen se chránily hrany asfaltovým lakem. Motiv leptu se tradičně přenášel fotorezistem podobně jako u DPS, tady se používal obarvený PVA který se před leptáním zapékal pro zvýšení odolnosti vůči leptadlům. Štočky se leptaly kyselinou dusičnou a aby se nemusela provádět ta pakárna s korekcí podleptaných hran pod maskou, přidávala se do leptacího roztoku nějaká těkavá organická látka a roztok se přiváděl na desku pomocí trysek, ale fyzikální princip jsem nějak nikdy nepochopil nebo mi to neuměl nikdo vysvětlit (že to neleptá boky, ale přednostně plochy).
Tubamusic: louh by asi docela likvidoval obvyklý používaný Positiv 20, musel by se použít negativní fotorezist občas inzerovaný v rolích.
Podobnou metodu jsem použil na leptání (nebo spíš obarvení) nápisů do leštěného nerezu na pouzdra trafáků (decentní kombinace matný/lesklý), které jsem tu kdysi nabízel než mi jiní vysvětlili, že když budou chtít, koupí si to z Emeriky za dva dolary.