ou, no tak kdyz uz jis me sem vlakal tim mejlem...
-jednak doufam ze kdyz pises kombo tak to chces na kytaru - na reprodukovanou hudbu ty tesly fakt moc nejsou.. na basu to bude stat taky za absolutni hov* ale hele zadnej palc, von problem s nazvem "maly kombo na basu" je proste vorisek sam vo sobe !! ...no navic teda poustet nastroje pres jeden apec a jednu bednu je fakt absolutni blbost (cti prasarna pozn. aut.) a to uz se tu mockrat resilo !!
-druhak (opustime uz myslenku flasinetu pro celej orchestr a zustanem u ty kytary.. pro zatim..) kdyz uz, tak i kdyz ARO689 asi zahraje dobre tak ARO66x by bylo urco lepsi (koukam ze to uz nekdo psal...), a pripadne AREcko bude trosku lepsi na basech ale zas je elipticky, nevim jak ses na tom s rezanim der.. a hele, klidne bych se nebal ani malyho brasky ARO567 - kolega(ted si nevzpomenu na nick) kterej ode me kupoval aktivku s 666kou se o mym ministacku s 6x 567 vyjadroval velice nadsene..
navic misto zminene aktivky sem si posatvil kombicko prave s 567ckou ktery jede z jedny li-ion a vejde se me do bagu do velky kapsy (s MAX9700.. jako neni to zadna hi-fi slava samozrejme.. ale slo o rozmery a hmotnost) jinac do prenosnyho aparatu asi urcite nejakej D-class(TPA3106, MAX9703..) .. usetris tim minimalne 30% energie spis 40%.. !!!
- no a definitivne za treti z toho mejlu sem dost dobre nepochopil jak moc se vyznas v nastrojovejch aparach..ty tam pises ze bys chtel "delay" ale urcite budes spis potrebovat nejaky kreslitko.. jaky to je zas odvozeny od toho kdo a co na to bude hrat - kdyz das jazovymu kytaristovy tvrdej distortion s plechovym nakompresenim tak se mu to asi dvakrat moc libit nebude, ze
nejdriv zkoukni nejaky zaklady upravy zvuku, ono to kreslitko pokud to ma bejt vazne "jen" takovy samodomo kombo, si zbastlis v podsatte s jednim dvojtym operakem trochou pasivu a parem diod bez velkejch emoci... nebude to nejak super prizpusobeny a bude to mit mouchy ale nejak se zacit musi.. http://www.gmarts.org/index.php?go=217
no a neodpustim si za ctvrte - hele bych doporucoval stejne najit dobrou brigadku (ja vim s praci je to na prd dneska.. bych mohl povidat) a pustit se do toho trosku profesionalnejs.. preci jen "s penezma" je i to low-cost experimentovani fakt snazsi.. resp jinak napsano skudlit se musi ale jen do urcity miry, pod ni uz je to holy silenstvi
E:
jeste jen jak to tu procitam... co se toho vykonu tyka tak bych zas tak skeptickej nebyl, kytarovy aparaty jsou postaveny zejmena na citlivosti reproduktoru.. obracene to moc nejde protoze pak tam proste neni ten pocit citlivosti... kazdej kdo hral na blbej reprak s velkym prikonem se proste vi ze se na to hraje straslive...
moje nejvetsi akukombo osazeny 2x ARO667 v serii (a krmeno prave TPAckem) ma zmereno 102/dole/-106/nahore/dB (..ta akustika byla tedy merena jen na vazne hrubo.. nekalibrovanym hlukomerem a misto freq. gen. byl pouzitej jen tonovej rozsah kytary) coz, cituji subektivni hodnoceni souseda o patro niz, znamena: "je kraval jako krava !!" a to vazeni, pri (narozdil od akustiky pomerne presne zmerenym) prikonu pouhych 7,8W !!!! ...to zmineny mikrokombo do kytarovyho bagu ma realne zmerenej prikon 0,89W a pri takovym tom "hospodskym hrani" je slyset az az..