Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Zesilovače, receivery » Koncový zesilovač

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [18]

Téma: Koncový zesilovač

Ahoj! Neznáte další zesilovače kromě těch to: tda2030, TDA2050, LM4780, TDA2052, TDA 2051, LM3886
Chtěl bych jedno nebo dvou kanálovej max. 70W. Jsem začátečník a potřebuji to na ročníkovou práci do školy.

Re: Koncový zesilovač

a uvedené zesilovače nemůžeš použít?

(upravil Kadrnozka 28. 9. 2009 10:40)

Re: Koncový zesilovač

Tak si postav něco na způsob MBA810.
PS: 5 watů, ale má to grády smile

A co třeba TDA1562Q?

tesličku AZS 224 + XN125

Re: Koncový zesilovač

to bude asi málo.. to má cca 5W

Re: Koncový zesilovač

Když otevřeš jakýkoliv E-shop,njdeš tam tuny zesilovacích švábů.Na většině z nich je v datašitech i doporučené zapojení.

Re: Koncový zesilovač

Nesmíme mít ve třídě stejné integráče a já nevim jistě jestli už je někdo nemá.

Re: Koncový zesilovač

Co LM1875? Jednokanál o výkonu cca. 25W s pěkným zvukem.

Re: Koncový zesilovač

tak pouzi IO typu STK...zapojeni urcite najdes viacero.

(upravil sinclair 28. 9. 2009 14:52)

Re: Koncový zesilovač

Třeba 100W TDA7293V, lze jej napájet i nižším napětím pro dosažení výkonu okolo těch 70W, bude to vycházet asi +/-35V bez buzení.
Nebo pokud bys chtěl být opravdu originální a mít jistotu, že to nikdo jiný mít nebude, použij hybrida Sanyo STK4048V, v kompletním /nezkráceném/ datasheetu je k tomu myslím i plošňák.

Případně použij STK4050V a to konkrétně tyto dva:
http://www.ame.cz/Aktivni-soucastky-IC- … 193400.htm nebo
http://www.ame.cz/Aktivni-soucastky-IC- … 137300.htm ilustrační obrázek!

Oba jsou téměř totéž, STK4050 je schopen dávat až 200W a je to relativně jednoduchý, okolo je jen pár součástek.
STK4048 je schopen dávat až 150W. Samozřejmě platí, že oba uvedené obvody lze provozovat i při značně nižším napájecím napětí, např. +/-40V.
Pokud budeš z toho AME něco objednávat, kupuj součástky, které mají číslo ASWO.