Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 1 z 2)

Audioweb.cz » Autohifi » rada:v zapojeni zesilovacu

  Stránky: 1 2 »»»

RSS

Příspěvky [1 až 20 z 21]

Téma: rada:v zapojeni zesilovacu

ahoj chci zapojovat dva zesilovace jeden na basak a druhy na reproduktory,zajima me:mam doma kompletni sadu na zapojeni zesilovace 10qmm,atd..tu bych pouzil na 4 kanalovy zesilovac,dale chci koupit 25qmm sadu a tu bych pouzil na zesik pro basak,muzu dat na kazdy zesilovac jednu sadu?nebo to nepujde a musim to resit pres rozvodny blok?Myslim si ze by to mohlo jit?nevidim v tom problem kdyz kazdy zesilovac bude mit svuj napajecak kostru atd...ze???predem dekuji za rady a nazory.

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

To mi chces rict, ze povedes dvakrat plus od baterky? Neni to zbytecne? Je. Spis bych ten 10 vyhodil a pouzil ten 25 na oboji. desitku si muzes nechat treba k porpojeni subu a zesilovace a budes za machra, ze budes mit slauchy jak hadice na dojeni.

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

proc by ne?pokud to nevadi tak klido,a 25qmm dam na basak tam je vetsi vykon a na ten 4kanal bohate staci ta desitka kabel

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

Kdyz ti to nevadi, tak je to burt. Nevidim tam ale duvod pro tu 10. taky jsi nam zapomel prozradit prikony a vyrobce tech zesilovacu a jejich zatezovaci impedanci.

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

mno tak na basak mam zesilovac tento http://www.ahifi.cz/zesilovace/carpower-hpb-1502.html   a na reproduktory musim jeste nejaky sehnat,ale chci aby mel tak 4x70w rms.

rikam je to takovy low end sestava ale pro me naprosto dostacujici!!!

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

Tak proc na lowend davat dva napajeci kabely? Ale je mi to jedno, ty to budes v aute vlacet a tahat a tak... smile

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

Naprosto zbytocne... 25ka, rozvodny blok... hotovo...

Web

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

na rozdil od kluku bych tam tu 10qmm nechal. Proc? Protoze se ti jinak stejne bude valet v garazi, pokud pro ni nemas jiny upotrebeni, a musel bys krome noveho kabelu navic kupovat distribucni bloky (predrazeny nesmysly), nebo si ho vyrobit (coz je lepsi cesta, nemusi vsak byt schudnejsi). Pokud budes mit od distribucaku trochu delsi kabel, nebo bude jeste nekde prochazet misty, kde by mohlo dojit p poskozeni a zkratu, tak by mel byt s pojistkou jistici novy prurez kabelu. Pro pripadny upgrade za silnejsi mono se ti jeste ta "zdvojena soustava" muze hodit.

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

jj pro tu desitku kabl bych nemel vyuziti a prodavat se my to dneska uz nevyplati...

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

Na co blok? Proboha privedu do subu a z nej odbocku do toho 4k... Snad nemusim mit auto plny blbin... Jako at si tam da tech napajecich kabelu treba deset, tohle je prave dusledek toho, ze se na zacatku setri, taha se desitkou a pak se zjisti, ze je to malo a co ted... (ona by ta desitka klidne stacila i na tuhle instalaci, zalezi, jakou pojistkou ji jistis) ale to neni uplne podle tabulek (ktere vymysleli vyrobci autokabelu smile ) Podivej se, co ti vede ke starteru a od baterky na kostru a to jsou panecku proudy.

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

Odbočku? Já mám třeba všechny zesáky s dutinkama. A dát na sebe dvě vidličky v napájecím terminálu ... mě osobně to přijde jako prasečina, podobně jako když doma nedáš krabici, ale všechno naprzníš okolo jednho šroubu s podložkou. Nicméně fungovat to bude a zkušeným elektrikářům to nevadí smile

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

To beru, ale ne kazdej tu instalaci dela na emma a s vyhledem na to, ze to bude za mesic cele delat znova. Kdyz nekdo meniu komponenty a jejich usporadani co sezonu, tak si odvede aspon 35 nebo 50 a zbytek distribude si uz udela v kufru poradne.
Proc na sebe davat dve vidlicky? Muze do jedne vidlicky skripnout dva vodice a je to ciste jako slovo bozi a bude to dokonce skvele vypadat. Krome nevariability to nema zadnou nevyhodu. Vyhoda je v usetrene hmotnosti a prostoru (vim, ze minimalni).
Jinak se s Tebou nepru, jenom uvadim alternativy. Klasika je samozrejme jeden rozvodny a kostrici bod a z nej vse. Optimalne kdyz je tam i radio a jakekoliv dalsi komponenty v retezci. A nejlip, kdyz jsou to kontakty baterky (pokud je blizko). Ale mit pro kazdej zesak vlastni slauch od baterky vpredu se mi proste nelibi. smile

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

Nemusis delat instalaci na EMMA, abys ji udelal poradne smile Nalisovat dva kabely do jednej vidle jde, ale musis dat bacha, aby se tam taky ta vidle vesla, do male se ti to zas bude lisovat blbe a ne vzdy tam potom ten kabel dobre drzi. Dal plati to, co jsem psal o jisteni kabelu.

Mozna to z vaseho hlediska moc "zeru" (jak uz mi to napsal Dudek na jeden muj dotaz smile ), ale kdyz uz, tak to udelat poradne a nebastlit. Kdyz delas vyhybku, tak ti soucastky taky nevisi volne na kabelech. Ale alternativa to samozrejme je.

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

10mm2 kabel vydrzi prud 100A bez problemov, tahat 2x napajanie je aj podla mojho nazoru blud. 1x 25mm2 bude stacit az az pre take zosiky.

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

a jak je to?pojistka na napajecim kabelu musi byt vzdy vyssi nez pojistky v zesilovaci?

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

Pojistkou jistis prurez vodice. Tedy ne zesilovac, ale prurez. Jeji prepalovaci proud je odvozen prave od prurezu, je tam pro pripad, ze si zkratujes vodic o plech kostry auta. To by znamenalo docela prusvih pro baterku.

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

Taovej blbej dotaz, nejsou na netu někde nějaký tabulky ohledně průřezu a odpovídající pojistce ?

Web

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

Nemluvil jsi o tom, ze budes mit sadu? V sadach pokud vim uz je i objimka s pojistkou adekvatni danemu vodici, ne?

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

ČSN 33 2000-5-523

Web

Re: rada:v zapojeni zesilovacu

tak newim, jestli sem slepej nebo blbej, ale nic pořádnýho sem nenašel sad

Web

Příspěvky [1 až 20 z 21]

  Stránky: 1 2 »»»

Audioweb.cz » Autohifi » rada:v zapojeni zesilovacu

Podobná témata


~±«|»¼½¾²³&@µΩπØ$£