Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 1 z 2)

Audioweb.cz » Subwoofery, kino a sestavy » levný subwoofer

  Stránky: 1 2 »»»

RSS

Příspěvky [1 až 20 z 31]

Téma: levný subwoofer

Zdravím, mám objednaný tento hlubokotónový reproduktor (ne z těchto stránek) : http://www.autodoplnkyfro.cz/subwoofer- … -7978.html .
Chtěl bych s ním udělat subwoofer do auta. Není to sice žádný zázrak, ale mě to stačí. Chci jen trochu víc basů. Studuju elektroniku, takže v tom problém nebude (zesilovač, výhybka atd). Horší bude mechanická konstrukce. Myslím že jsem dobrý kutil a mám velký sortiment nářadí. Nevím si rady, jakou použít ozvučnici. Měl jsem v plánu typu bass-reflex, ale zalekl jsem se toho, že se musí počítat a při špatném výpočtu můžu repro zničit (navíc nevím co a jak počítat). Takže pro mě (jako začátečníka) bude asi lepší uzavřená ozvučnice? V čem je horší uzavřená ozvučnice oproti ozvučnici typu bass-reflex? Doufám že mě někdo odpoví ... děkuji


Ten repro je pro vás asi dost příšerný ale já jsem obyč člověk, kterému to nevadí (nepotřebuju perfektní zvuk)

Re: levný subwoofer

Fuj Hadex! A ještě takhle drahý. Blééé.

Dej to do uzavřenky. Tenhle repro se stejne do bassreflexu nehodí. Navíc do auta je uzavřenka poslechově lepší a na výpočet BR stejně k tomu repru nejsou patřičné parametry. Musel by ti ho někdo změřit. Z téhož důvodu nemůžeme říci jaký bude optimální objem té uzavřenky ale zkus prvním nástřelem tak 30 litrů.

Re: levný subwoofer

My jsme tady všichni obyč člověk, jako Ty, to ale neznamená že si nemůžeš pořídit normální reproduktor. Jsi klasický případ nejdřív koupím, potom řeším. Pro reproduktory tohohle ranku tu místní gurus doporučují objem 30-40 litrů uzavřených. Praktických a optimálních. Budku udělej pevnou, s výztuhami, hustě vystlanou vatelínem nebo podobným. Nakonec i nějakej ten bass to vykouzlí, budeš spokojenej. Víc to asi netřeba rozebírat smile

Re: levný subwoofer