Já tomu rozumím tak, že je kvalitní výkonový zesilovač z diskrétních součástek ekonomicky výhodnější. Celistvé výkonové obvody (např. jako STK, LM, TDA) byly limitovány topologií a schopností přestupu tepla. Navíc je každý požadavek na zesilovač dosti specifický právě v oblasti napájení, zátěže, požadavkem na zkreslení; to si myslím, že se v úhrnu nemusí vyplatit vyrábět. Spíše se mi jevilo jako ekonomicky schůdné použití kvalitního budícího obvodu.
Analogová zpracování signálu na úrovni cca 1 - 2 V jsou oborem, kde člověk použije dokonale sladěný obvod a již jen těží z toho, že jeho vývojáři odřeli vše potřebné . Pokud byla smyslem kvalita, ne nízká cena, pak je výrobek zpravidla pro hifi velmi dobrý a pokud je použit ve vhodném zapojení, nemění zvuk. Takové zkušenosti mám z obvodů LME497.0. Ta OPA1611/1612 vypadá ještě lépe, vývoj jde kupředu.
Dovolil jsem si zafilosofovat, omlouvám se.
Já bych se (jen velmi kvalitních) OZ držel.
Edit: Zrovna zátěž 300 ohmů je dost neobvyklá, marně pátrám v hlavě, kde bych jí ve zvukovém řetězci vyžadoval, obvykle se pohybujeme o řád výše. Jistě, třebas takové OPA134, 132 nízká zátěž velmi zhorší parametry, i když se nazývají precizní .