Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 1 z 2)

Audioweb.cz » Ostatní technika » TESLA NC 420 prosím o radu

  Stránky: 1 2 »»»

RSS

Příspěvky [1 až 20 z 24]

Téma: TESLA NC 420 prosím o radu

Dobrý den,
jsem úplný gramofonový začátečník a rád bych se s Vámi poradil o nákupu sestavy do začátku.

naskytla se mi možnost zakoupit
gramofon TESLA NC 420,
zesilovač VIDEOTON Hi-fi-stereo Prometheus DIN 45.500 RA5350S,
a dvě reprobedny VIDEOTON (rozměry asi 68 x 38 x 27 cm - v x š x h).

Přenosku nejsem schopen identifikovat (jen z boku má napsáno "XL") a chybí jehla. Obávám se, že do budoucna bude třeba zakoupit novou. Dále se mi zdá, že na konci raménka chybí závaží a šroub na jeho regulaci, je zde pouze holý kolík. Zatím neodzkoušeno, chybí spojovací kabeláž k propojení sestavy. Majitel říká, že jehlu i kabely zařídí, jinak je prý sestava plně funkční.
Cena sestavy: 1 900 Kč

Šli byste na mém místě do nabídky?
Pokud bude sestava funkční, jsem rozhodnut koupit. Ale mám špatný pocit, z toho chybějícího závaží, půjde to nějak řešit? Případně jakou přenosku byste doporučili?
Předem děkuji za odpovědi
zborek

Ps: Prosím omluvte kvalitu fotek, ale pro představu to snad bude stačit.
http://s19.postimg.cc/nulrdijfz/6852_dsc00113.jpg http://s19.postimg.cc/s50f93oj3/6852_dsc00102.jpg http://s19.postimg.cc/h6p5qwzxr/6852_dsc00088.jpg

Re: TESLA NC 420 prosím o radu

Přenoska vypadá na s NC420 dodávanou originální TESLA VM2101, což je na rozdíl od jejích následovnic (VM2102, VM2103) docela šmejd. Dnes bych ji už nepoužíval.
Vzadu na raménku chybí závaží tvaru chromovaného válečku s asi 2 obvodovými ryskami pro nastavení síly na hrot.
Reprobedny nevím, jestli nemají basáky s pěnovými závěsy, které by už za těch 30 let od výroby trpěly stářím.
V tomto stavu za 1900,- nepovažuji sestavu za dobrý kup.

(upravil voltik 27. 6. 2011 20:09)

Re: TESLA NC 420 prosím o radu

Neber to. Je to šmejd.