Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Koutek pro začátečníky » Jaké vhodné výkonnější reproduktory pro připojení k NB

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [7]

Téma: Jaké vhodné výkonnější reproduktory pro připojení k NB

Dobrý večer.
     Chtěl bych Vás tady poprosit o pomoc, četl jsem si příspěvky a vidím, že jste hlavičky šikovné. Jsem začínající DJ amatér, mám pořádat pravidelné diskotéky z NB pro uzavřenou  společnost, pro starší a pokročilé. Něco málo o PC a NB vím, ale jak technicky připojit vhodné reproduktory k NB, co všechno dalšího budu potřebovat, jaké vhodné reproduktory mám vybrat, jaký konkrétní typ a výkon, to je pro mě skutečně španělšká vesnice. Poprosím někoho z Vás, mohli byste mi poradit? Moc prosím trošku podrobněji, jsem v této oblasti skutečně laik, běžným technickým termínům asi nebudu rozumět. Můžete mi, prosím, také napsat, na kolik by počáteční investice asi tak vyšla, přibližně? Budu používat NB Asus UL50VG-XX031V.
     Všem Vám předem děkuji za případné odpovědi.
ronyjihlava

Re: Jaké vhodné výkonnější reproduktory pro připojení k NB

Není od věci napsat s jakým maximálním rozpočtem počítáš, zadarmo to nebude smile.

Re: Jaké vhodné výkonnější reproduktory pro připojení k NB

Ahoj, díky za odpověď. No, netuším, tak mezi 5 a 10 tisíci, myslím.

Re: Jaké vhodné výkonnější reproduktory pro připojení k NB

A pre koľko ľudí budeš asi hrať a aký žáner?

Web

Re: Jaké vhodné výkonnější reproduktory pro připojení k NB

Odhadem tak pro 40-60 lidí, uzavřená společnost. Má to být disco pro starší a pokročilé, takže převážně pop, hudba z let 60 až 80, česká i zahraniční, zčásti také country. Díky

Re: Jaké vhodné výkonnější reproduktory pro připojení k NB

Za to koupíš možná nějaký jetý zesilovač... možná i crossover od Behringera smile

Jako takový hrubý základ budeš potřebovat: