Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 3 z 3)

Audioweb.cz » Zesilovače, receivery » Koncák pro basák-rychlé nebo slimejše?

  Stránky: ««« 1 2 3

Chceš reagovat? Musíš se přihlásit.

RSS

Příspěvky [41 až 49 z 49]

41

Re: Koncák pro basák-rychlé nebo slimejše?

Běžte si mládenci někdy poslechnout předváděčku KV Audia...myslím firemní předváděčku, tj. když se bude do PA pouštět skutečně kvalitní signál a ne něco zprasenýho nějakým digitálním pultem, s jeho " úžasnejma možnostma ", kterej bohužel začíná bejt ozvučovacím standardem...uslyšíte něco, co jste ještě neslyšeli...

42 ...editoval tubamusic (21. 3. 2017 7:04)

Re: Koncák pro basák-rychlé nebo slimejše?

kazzatel napsal:

Běžte si mládenci někdy poslechnout předváděčku KV Audia...myslím firemní předváděčku, tj. když se bude do PA pouštět skutečně kvalitní signál a ne něco zprasenýho nějakým digitálním pultem, s jeho " úžasnejma možnostma ", kterej bohužel začíná bejt ozvučovacím standardem...uslyšíte něco, co jste ještě neslyšeli...

Pod toto bych se podepsal...
Sám občasně zvučím. sestava Digitální mix, 18" suby, 15 + 1,4"vršky a 10" koaxial odposlechy jsou aktivky od RCF z vyšší řady s digitálama. Pustí-li se přes to třeba CD, není to vůbec zlý (na to že je to PA). Ve chvíli, kdy se ale míchá živý zvuk, je třeba nějaký ten EQ, efekt, dynamika atp. začíná mít digitál problém. I přes to že výkonová rezerva tam je značná, to začíná místo konkrétnosti hučet jak včelín. Zvuk se slejvá do neidentifikovatelnýho hluku. Chce to hodně kroutit, aby z toho lezlo to, co chci. Příklad z opačné strany je kvalitní analogovej mix, 4x 18" sub od KV + KV navršku společně s KV zesilovači. Tam to probíhá tak, že se vše zapojí, osadí na podiu adekvátní mikrofony k nástrojům a v podstatě se šavle na mixu jen přidají, míchá se jen potřebná úroveň každého vstupu bez větších zásahů do EQ. Ve většině případů není potřeba ani kompresor atp. Hraje to neskutečně detailně, je tam vše. Digitální řešení zvuku je prostě jeden velký kompromis.

Web

43

Re: Koncák pro basák-rychlé nebo slimejše?

To " hučení jak ve včelínu " je limit digitálu, nedostatečná rozlišovací schopnost...proto se velký akce zvučí třema LA, kde jeden je pro sólistu, druhej pro ostatní vokály a třetí pro nástroje, a tenhle průser je pak celej pokrytecky zamaskovanej nataženou látkou...digitál je zkrátka jeden velkej průser a jedinej Krampera to dělá správně...

44

Re: Koncák pro basák-rychlé nebo slimejše?

tubamusic napsal:

... I přes to že výkonová rezerva tam je značná, to začíná místo konkrétnosti hučet jak včelín. Zvuk se slejvá do neidentifikovatelnýho hluku...

Jirka tomu říká "To je zpěvák, a za ním jedoucí vlak" cool Ale on není tak úplně jedinej kdo to má správně, jen se tak často tváří. Některý aparáty Meyer sound, Martin audio, starý Dynacord... jsou na tom taky hodně dobře. V západní evropě to ještě bývá vidět, třeba v kombinaci s pulty Midas legend, Audient aztec a tak. To je taky hooodně dobrý...

.... A to jste ještě neslyšeli KV2 aparát ve spojení se starším digitálním mixem, moje zkušenost konkrétně ES1 + A&H Ilive. Měl jsem to v ruce 2x a vždycky to bylo v podstatě neovladatelné, neustále se to vazbilo z PAčka někde na 10kHz!! yikes To se u analogového pultu nikdy nestalo mě ani mým kolegům. A to co z toho lezlo od středů nahoru radši nebudu popisovat. Nepomohl tomu ani shelving -5dB od 3kHz nahoru, který tohle PA potřebuje. Podle mě za to může především prasácký fázový šum.
Lidem to pochopitelně nevadilo, dokonce to pár lidí přišlo pochválit. Ale já se za to styděl. PAčko ukázalo průšvih toho pultu v celé jeho nahotě.
Naproti tomu musím říct že kombinace GLD112 s Dčkovými Crowny a vršek ala RCF 4pro je už přeci jenom snesitelnější kombinace, hlavně je to ovladatelné. A zvuk je pochopitelně takový spotřební.

45 ...editoval danhard (21. 3. 2017 18:24)

Re: Koncák pro basák-rychlé nebo slimejše?

kazzatel napsal:

To je samozřejmě pravda, nicméně řeč byla o využití napájecího napětí...

Dyť taky jo, operáky rail to rail mají konce v zapojení SE (emitory jsou na napájení, třeba OPA1611) a zesilovač s emitorovým sledovačem na konci je má v zapojení SK (kolektory jsou na napájení).

Je na tom snad něco špatně ?

Kurva Pavle, když u Tě v něčem opravuji, tak by jsi se nad tím mohl aspoň zamyslet.
Utnout se může každej.

46

Re: Koncák pro basák-rychlé nebo slimejše?

To je nedorozumění, Václave...SK jsem myslel společnej kolektor do výstupu, tj. emitory do napájení...tohle je mi jasný už od dvaceti a něco už jsem odbastlil... smile

47

Re: Koncák pro basák-rychlé nebo slimejše?

Tak to ti není jasný pojmenování zapojení těch tranzistorů. Společné je u tranzistoru to co se nehejbe, ne výstup.
Nemůžeš si vymejšlet zkratky pro něco, co už je zažité jinak. To by Ti nikdo nerozuměl smile

48

Re: Koncák pro basák-rychlé nebo slimejše?

A co teprve nějaký ten SE zesilovač a la aleph, kde SE je single end a přitom je to SK...

49

Re: Koncák pro basák-rychlé nebo slimejše?

KV jsem neslyšel ale měl jsem možnost zažít koncert Saxon v Havířově, zvučeno na tuším l'acoustic LA, předpokládám dle dnešních trendů vše digitál ?? a lepší zvuk jsem neslyšel, aspoň ne venku. Byla tam i Bonie Tyler a Miro Žbiro a vše zvukově dokonalé, Pak přišli Lordi a my jeli raději domů smile. Tam zvukař bojoval ne moc statečně. Asi to bude i o aparátu a umu zvukaře-na L´a jeli tuším i Kabáti na jejich turné?? Kramperu bych si rád poslechl-jeho filozofie je dokonalá, cenovka aparátu tomu odpovídá.

Příspěvky [41 až 49 z 49]

  Stránky: ««« 1 2 3

Chceš reagovat? Musíš se přihlásit.

Audioweb.cz » Zesilovače, receivery » Koncák pro basák-rychlé nebo slimejše?

Podobná témata


~±«|»¼½¾²³&@µΩπØ$£