kazzatel napsal:Běžte si mládenci někdy poslechnout předváděčku KV Audia...myslím firemní předváděčku, tj. když se bude do PA pouštět skutečně kvalitní signál a ne něco zprasenýho nějakým digitálním pultem, s jeho " úžasnejma možnostma ", kterej bohužel začíná bejt ozvučovacím standardem...uslyšíte něco, co jste ještě neslyšeli...
Pod toto bych se podepsal...
Sám občasně zvučím. sestava Digitální mix, 18" suby, 15 + 1,4"vršky a 10" koaxial odposlechy jsou aktivky od RCF z vyšší řady s digitálama. Pustí-li se přes to třeba CD, není to vůbec zlý (na to že je to PA). Ve chvíli, kdy se ale míchá živý zvuk, je třeba nějaký ten EQ, efekt, dynamika atp. začíná mít digitál problém. I přes to že výkonová rezerva tam je značná, to začíná místo konkrétnosti hučet jak včelín. Zvuk se slejvá do neidentifikovatelnýho hluku. Chce to hodně kroutit, aby z toho lezlo to, co chci. Příklad z opačné strany je kvalitní analogovej mix, 4x 18" sub od KV + KV navršku společně s KV zesilovači. Tam to probíhá tak, že se vše zapojí, osadí na podiu adekvátní mikrofony k nástrojům a v podstatě se šavle na mixu jen přidají, míchá se jen potřebná úroveň každého vstupu bez větších zásahů do EQ. Ve většině případů není potřeba ani kompresor atp. Hraje to neskutečně detailně, je tam vše. Digitální řešení zvuku je prostě jeden velký kompromis.