Re: Levný digitál z číny
To mi řekni, jak to děláš, abys při výměně operáku neutrhnul ten adaptér z desky ?
Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.
Audioweb.cz » Zdroje signálu » Levný digitál z číny
To mi řekni, jak to děláš, abys při výměně operáku neutrhnul ten adaptér z desky ?
Jednoduše. Musíš na něho tlačit, pridržovat zhora prstem a operák mírnými viklavými pohyby vytáhnu ven. Chce to cvik, ale ještě jsem žádný takový adaptér neutrhnul. Jde použít v adaptéru i mírně používaná patice, aby to šlo lehčeji.
Každý DAC je jinačí. Nelze použít jakýkoliv OZ. A pozor, E30 existují dvě verze. Já mám obě. Starší nemá na výstupu kondenzátory. Nová verze je osazena bipoláry Nichicon. A co myslíte, každá z těch dvou verzí hraje jinak .
Vím o dvou verzích e30 a e30 II. která má čipy 2. Zajímavé orhore, že píšeš o kondech na výstupu, nevím zda to má vliv, ale můj CD player Amber je upravený, kdy místo OPA 2134 s kondy na výstupu je mosfet OZ už nevím jaký bez kondu na výstupu. Zvuk je hustý analogový s přehršlí detailů bez tlaku na vyšších frekvencích jak mám rád a právě v tom je Topping e30 podobný.
orhore: já vím jsou dvě E30 první model s akm receiverem a druhej s CSkem, kterej má výst kondy = ten má Efičák a pak je tu MKII ta je už v prdeli a nic s ní dělat nejde, neb sice dva AK4393S ale čínský operáky se šesti nohama ... ten Efičákův je ten prostřední model měl jsem ho a nelíbilo se mi to,typickej zvuk OPA1612/2211 znám a nebyl to určo pro mě ten jeho hlavní problém,mě více sedí ESS,CS,ADI a naopak nemusím AKM a BB.
Ano dawsoo. Je to přesně tak jako na tom obrázku. Co se týče sympatií k určitému DA chipu, tak každý má svoje preference . Jinak OPA1612 je ale zvukově jiný operák než OPA2211. Teda, pokud jsem tě správně pochopil.
Však jo je dobře že topping dělá různý osazení aby si každej přišel na svý. Viz tvoje preference AKM E30 vs moje ESS E50.
OPA211=OPA1611 - mam obojí ze stejnýho vrhu a doby 2014 a je to stejný, jen je asi trochu jiná degenerace na vstupu ale jejich duál verze téhož rozhodně není to samý, protože jsem je kupoval jindy 2014 vs 2017 (viz moje současný hrátky s D10s, kde se to ukázalo docela razantně i na měření OPA1611x2 vs 1612 v dip redukcích) Rozdíly jsou pokud jsou ze stejné doby nila nula nic podobně jako OPA132=OPA134, řada průmyslová precizní vs audio téhož obvodu. Průser je spíš to že TI mění za jízdy procesy výroby a pak se člověk nestačí divit.
Otázka na ctené užívateľstvo (trochu mimo tému, ale ???):
Nakupoval už niekto z vás cez web Shenzhenaudio?
Chcem si tam kúpiť DAC, ale neviem či je to bezpečné a v pohode.
Ahoj, ja som bral odtial SMSL SU-1 DAC a Truthear x Crinacle ZERO IEM platba paypalom a v poho. Ziadny problem.
Ďakujem za odpoveď.
Chcem skúsiť SMSL SU-9 PRO.
Miloši nechceš raději z EU (Maďarskej shop) ? záruka,cena a 100% bez cla a vyměřený dph navíc?
https://www.muzix.eu/cz/S-M-S-L/DAC/SMS … kHz-DSD512
příspěvek #268 dhaman ⇓ 29. 5. 2023 15:17
on ti poví k tomu asi jako jeden z mála více,jinak my ostatní co ho nemáme vidíme na ASR to co ty
dawsoo:
Ďakujem za link, ale už je neskoro. V piatok som to objednal a zaplatil. Teraz len čakať, čo sa bude diať.
jardag69 je to taka mini krabicka. Pouzivam to ako zvukovku k PC a k tomu sluchatkac Topping L30.
Je to AKM chip velvet sound se vsim vsudy. Ma to svoje klasicke zafarbenie AKM co mne vyhovuje. Niekomu nemusi.
Na vystupe je LME49720 neviem ci original to uz neviem posudit. Viz foto.
Ku zvuku nemam ziadne vyhrady. Ovladace ASIO pod windows funguju ziadny problem. MQA som neskusal lebo neplatim vypalne tidalu.
Topping e30 je ideální. Je fakt, že to tlačím drahým stříbrným kabelem který pomáhal i Audioquest Dragonfly red.
Topping e50 je pro mne nepříjemný uchořez. Má tu číselnou příchuť na vyšších středech co nedávám.
Když se přeplo na cd přehrávač Densen B-400 plus, magie nedokonalosti strhla pozornost k poslechu. Hrálo to více jak znám hudbu naživo.
Uchořez E50 100% není,je to hodně o zbytku aparátu zesik bedny sluchátka a vždy je třeba ty věci mít vedle sebe... uchořez je D10s v původním osazení a navíc jen na něčem.
Ty dva konkrétní modely ba i kusy jsem měl doma i v práci vedle sebe na více než dvou různých řetězcích a
E30 je patlavej slitej zvuk neseroucí ale dunihlav
E50 má násobně vyšší rozlišení,dynamiku,ale horní oktávu maj oba společně oproti čemukoliv jinému velmi jemnou. Pokud jsem u topiče tak třeba taková D10B a D10s s LME a i jiný ref drahý dacy by ti asi uřízly 100% celou hlavu až u samý prdele pokud e50 se ti zdá ostrá
Takže věřím problém není E50 ale buď vkus a nebo 100% něco jinýho. Zkuste si to kluci schválně v rámci aparátů na chvilku prohodit, myslím že se budete možná oba divit
Densen fakt ne, je to hifi tříděnej odpad, cokoliv jsem slyšel a nebo měl v ruce, mělo krásnou luxusní škatuli,uvniř čistě udělané, ale vždy naprosto odpornou technickou a zvukovou kvalitu.
Problém diagnostikovaného hifismu obecně je, že se "řeší" následky jiných chyb v řetězci "brousí tupost a tupí ostrost" a nikoliv příčiny, prodejci a výrobci alespoň ti ekonomicky-kompetentnější, to moc dobře vědí a proto takové "cenově přepálené hnojačky" maj na trhu stále své místo.
Neviem z čoho Efičák usudzuje, ale pokiaľ sa mu zdá E30ka o.k. a E50ka ostrá, tak bude mať problém zo zbytkom aparátu, typujem na ostré reprosústavy. E50ka je za tie peniaze skvele znejúci prevodník. Povedal by som, že E50ke k vrcholu na najvyššie stupne chýba len pol krôčiku.
Přesně tak, hlavně nelze cokoli porovnávat na dálku na zcela jiných sestavách a podmínkách.Muselo by to být vedle sebe. Já vůbec nezpochybňuju efičákovo vnímání, natolik ho dobře a důvěrně znám a vážím si jeho poznatků,ale dovoluji si polemizovat s jeho úsudkem, že je z celé cizí sestavy na vině právě ten převodník. A to na základě vlastní zkušenosti s oběma ve stejném čase na různých sestavách proti sobě v přímém srovnání.
Jinak čistě pro zajímavost jsem dodělal Weilang DAC9 s AK4399S který jsem celý překopal a postavil prakticky na původním pcb od xhibita znovu a ten opravdu nehraje tak zahuhlaně jako ostatní AKM-ka AK4x90-97 obou generací,věřím že podobně na tom třeba bude i nová AK4499EX. Takže to vypadá že čím vyšší jejich model převodníku, tím méně "charakteristického sametu".
Každý ten zvuk vnímá asi jinak. Nemusí to být jen celkovým aparátem. Hlavně, že je z čeho vybírat, jinak by nebylo o čem diskutovat.
dawsoo, když tě tu vidím, nebudeš náhodou upravovat E50 tak jako jeden uživatel z audioscience?
Orhore:
Jo to určitě jo,já v tomhle mam jasno už vcelku dávno,nejhorší je dnes noname pak ze značkových BB/TI řady PCMa DSD179x spolu s Wolfsonem....pak je mezera dále následuje AKM a Cirrus každej na opačné straně,solidní je ADI 1955 až po ESS které je dnes s mnoha modely nejdál. Moje vnímání poměrně koreluje i s měřením a chováním v různých stupních kvality implementace. Tak moc nemusím lovit v kalných vodách za což jsem rozhodně rád.
Ohledně tý E padiny ... Chystám se na to jen ještě nemám náčiní (extra dlouhej tenkej imbus) se do něj dostat. S D10s už jsem dokázal na ucho dorovnat netuněnou E50. Poslední co je nutný udělat je vyměnit ty dva mizerný stably šumící 3,3V. Pak příjde na řadu E50. viz vlákno s toppingama. E50 není ideál, ale už má něco, co maj už opravdu dobrý mašiny nicméně E70 je někde jinde.
Audioweb.cz » Zdroje signálu » Levný digitál z číny