Možné řešení:
a/ Zesilovač se dvěma CD vstupy, u obou s možností obejít korekce, do jednoho vstupu hraje poctivý CD přehrávač, do druhého DVBT tuner s USB
b/ Zesilovač s CD vstupem a možností obejít korekce a se vstupem LINE, AUX, apod., do něhož hraje DVBT tuner s USB nebo DVD přehrávač s USB, apod. prostě cokoli, čím nebude vstup přebuzen a hraje to tak, že nemožnost obejít u tohoto vstupu korekce nebude vadit.
Přístroj vše v jednom má svoje úskalí, komponentový CD přehrávač má své půvaby, jak zde o tom píše emge. Poslouchám, listuji přílohou obalu, obsahuje-li i texty, zazpívám si, nebo si mlčky užívám pěknou muziku.
Při ceně CD přehrávače orientačně a přibližně do 12 tis. Kč, je skoro jedno, jaký to bude, může to být i bazarový za 1000,-- Kč, protože hlavní nápor financí nesou reproboxy, a po nich zesilovač. Říkávám lidem, že cenový poměr reproboxy:zesilovač:CD přehrávač bývá od 4:2:1 po 3:2:1, t.j. pokud koupím CD přehrávač za 5 tis. Kč, na zesilovač bych si měl připravit 10 tis. Kč a na reproboxy mezi 30 a 40 tis. Kč. Tím mám na mysli dnešní výrobky a techniku v nějakém statistickém středu a cenovém optimu, t.j. kompromisu člověka, který zná cenu peněz a svoje potřeby má zaměřeny široce či univerzálně v socio-ekonomickém, sportovním a kulturním slova smyslu.
Kompromis lze ale udělat i tak, že seženu z druhé ruky CD přehrávač za 1 tis. Kč, zesilovač za 2 tis. Kč a reproboxy za 4 tis. Kč a může to hrát také velmi přijatelně. To již ale potřebuji nějaké vědomosti nebo zkušenosti nebo rádce, abych nešlápl vedle a možností je nepřeberně.
Až přijdou na trh záznamová zařízení a přehrávače, kde se nic netočí a tedy skoro bez kazítka, se samplovací frekvencí kolem 1 MHz ve 24-32 bitovém stereo, tehdy bych snad klasická média CD/LP/SP/MC/TAPE začal opouštět. Škoda, že se tak nestalo již před deseti lety, kdy by si to moje uši více užily.
Dnešní vzmach vydávání LP neshledávám pramenit ve vytříbenosti sluchu a zvukových potřeb zákazníků, jako spíše v jejich informační masáži a sekundárním prospěchu vydavatelů tím, že díla se méně kopírují a více kupují na originálním, v podstatě nekopírovatelném, nosiči, t.j. LP.
Když si moji svěřenci (žáci na SPŠ) ve škole libují, jakou skvělou hudbu poslouchají ze svých mobilů skrze sluchátka, tak je nechám totéž pustit nejprve přes modul integrovaného stereo zesilovače, který si právě dostavěli, do dvoupásmových reproboxů 20 litrů s poctivou výhybkou, oni řeknou "to hraje nějak divně", tudíž jim to pustím do třípásmových reproboxů s 12" basovým repro a poctivou výhybkou a oni řeknou: "To hraje příšerně". Pak jim tutéž či žánrově blízkou skladbu pustím z pořádného média, jímž mám na mysli LP, CD nebo dobře zkonvertované originální CD do WAVu přes osvědčený mobil či PC, a oni řeknou "AHA!". To mě podstatně ulehčí vysvětlování, za jakou kvalitu jim rodiče platí spotifuj apod. Nikdy ale nezapomenu dodat, že nejméně pro seznámení s novinkami, žánry, interprety, atd. to může být učitečné, a je dobré si být vědom, jak jsou streamy režírovány, sestavovány, placeny, atd.
Závěrem dodatek - nikomu nic nevnucuji, nikoho nepřesvědčuji, píši to jen jako subjektivní příspěvek a nenárokuji si pravdu, správnost, úplnost, výstižnost, ověřitelnost, původnost, ...