Re: Tesla B115
Právě že na 15cm kotouči toho moc nepoznáš. Všechno to musí bezvadně chodit i s cívkami 18cm, ty už třeba při převíjení mají úplně jinou setrvačnost. Co já jsem se natrápil s brzdami.
Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.
Audioweb.cz » Zdroje signálu » Tesla B115
Právě že na 15cm kotouči toho moc nepoznáš. Všechno to musí bezvadně chodit i s cívkami 18cm, ty už třeba při převíjení mají úplně jinou setrvačnost. Co já jsem se natrápil s brzdami.
Podarilo sa mi natočiť vibráciu remena. Potom to samo zaniklo. Alebo dotknúť prstom remenena, a vibrácie zaniknú. Previjanie, tam mi robilo problém počítadlo, musel som namazať šnek, inak pred koncom pásky nedokázalo previnut pásku.
https://youtu.be/Ff88GCDmx4g
tohle vyřeší akorát jinej řemen nebo přídavná kladka
Remeň je nový, ale asi nieje guma ako guma. Urobím pomocnú kladku, mám ešte jeden nový remeň, ale to asi nemá zmysel tam dávať.
Počítám, že je to ta část řemene, co není v záběru. Tak je volnější a lítá. Možnost je, menší tužší hodně našponovaná guma nebo kladka.
Ta našponovaná guma bude náročná na motor a ložiska.
Áno, je to spodok ktorí nieje v zábere.
Další možností je, že opravdu byl nastaven přílišný tah přivíjecí spojky. Ta opravdu stačí nastavená tak, aby při zahřátém magnetofonu a plné 18cm pravé cívce spolehlivě ukládala pásek a nedocházelo k vypínání funkce. Pravdou je, že u řady B11x potažmo CM byl od výroby přivíjecí tah nastaven zbytečně vysoký. Nastavit to ale optimálně jak na prázdou 13cm cívkou zastudena (aby tah nebyl příliš vysoký na neměl tendenci vytahovat pásek z pod kladky), tak s plnou 18cm cívkou zatepla je zkouškou trpělivosti a laborováním s tlačnou pružinou spojky. Tahle spojka se holt Přelouči moc nevyvedla...
P.S. : co se týče přihýbání patek: Je to normální postup popsaný v servisním návodu, takže opravdu nevím, o co jde.
Podarilo sa mi natočiť vibráciu remena. Potom to samo zaniklo. Alebo dotknúť prstom remenena, a vibrácie zaniknú. Previjanie, tam mi robilo problém počítadlo, musel som namazať šnek, inak pred koncom pásky nedokázalo previnut pásku.
https://youtu.be/Ff88GCDmx4g
Taky jsem už viděl podél takového řemínku oboustranně těsně u něj takovou semišovou tkaninu, které se v klidu nedotýkal, ale když se chtěl rozvibrovat, tak jej uklidnila.
Taky jsem už viděl podél takového řemínku oboustranně těsně u něj takovou semišovou tkaninu, které se v klidu nedotýkal, ale když se chtěl rozvibrovat, tak jej uklidnila.
Skúsil som kladku, nepomohlo. To bola slepá ulička
Potom som nalepil z boku plsť ktorá sa jemne dotýka remena, Zatiaľ to funguje..
Inšpiráciou mi bol sám magnetofon tam sa opiera remeň o plsť pri prepnutí na rýchlosť 19.
Fungovalo to dva dni.Dal som za remeň bielu podložku, remeň nebeží v rovine, je vyoseni o 1mm Tak predpokladám, že ak sa dá do osi malo by to prestať.
Tak ani to nepomohlo, guma z čoho je gumička vyrobená nespĺňa to čo bolo za Československa vyrobené.
Inak na nete som našiel v ponuke gumičky pre Tesla magnetofon od B113 vyššie rozmer štvorcového prierezu 63x1mm na jednom fóre som našiel 63x2mm. A ja tam mám 63x2.
Ešte je možnosť dať tam z kruhovým prierezom.
Je to pokus omyl, horšie ako hľadať hluku na aute.
Tak mi to nedalo, dal som tam gumičku z kruhovim prierezom, zatiaľ je kľud. Snáď sa nebudem vtom "vŕtať" .
P.S. : co se týče přihýbání patek: Je to normální postup popsaný v servisním návodu, takže opravdu nevím, o co jde.
Problém je vtom, že koľko krát sa to da prihnut do ulomenia. Že som urobil napnuté zo skrutkou som zachoval.povodne nastavenie bez poškodenia. O to mi hlavne šlo.
V podstatě to dělají všechny řemeny. Třaba i klíňáky s cordem uvnitř.
Ani jsem se nezeptal, ta přidaná kladka byla natvrdo nebo odpružená?
TheLastUnicorn napsal:P.S. : co se týče přihýbání patek: Je to normální postup popsaný v servisním návodu, takže opravdu nevím, o co jde.
Problém je vtom, že koľko krát sa to da prihnut do ulomenia. Že som urobil napnuté zo skrutkou som zachoval.povodne nastavenie bez poškodenia. O to mi hlavne šlo.
Neviem, nikdy som to neulomil. Rob si, ako chceš. Ja sa už k tomu vyjadrovať nebudem, keďže tu si nikto povedať nedá. Budem sa baviť na tom, ako bojujete s remeňom privíjacej spojky.
V podstatě to dělají všechny řemeny. Třaba i klíňáky s cordem uvnitř.
Ani jsem se nezeptal, ta přidaná kladka byla natvrdo nebo odpružená?
Kladka nebola odpružena, bola natvrdo.
Gumičku som vymenil za kruhový prierez
zatiaľ to funguje bez pazvukov.
Budem sa baviť na tom, ako bojujete s remeňom privíjacej spojky.
Nie je to previjacia spojka ale, čo navíja pri prehrávaní.
Ja teraz neviem, či si zo mňa robíš kozy, alebo to myslíš vážne. Nenapísal som prEvíjacia spojka, ale prIvíjacia spojka a ona sa tak naozaj volá. To, čo navíja pri prehrávaní je pravý unášač. To, čo ním pri prehrávaní otáča je privíjacia spojka.
. To, čo ním pri prehrávaní otáča je privíjacia spojka.
Máš pravdu, naozaj to tak nazvali.
Prepáč, ponaučenie pre mňa treba pozrieť do návodu pri komunikacii písať, čo tam je a nie ako si to nazveme ja.
Už do toho rýpať nebudem dal som tam remeň kruhového prierezu, prehral som jednu 180mm cievku a dve 150mm zatiaľ remeň nevibruje ani v zábere ani na voľno.
https://thumbs.uloz.to/8/5/1/851e9fbfe6 … MQ&bl=
Na obrázku si pozri ako som to myslel nastavenie s tou skrutkou. Jednoduché nič a nemusí prihybat.
Audioweb.cz » Zdroje signálu » Tesla B115