Re: Vykon cca 1000-1200w rms-co na to baterka?
alternator bosh 90A (1260W) zalezi na spotrebe automobilu pri beznem provozu s nastartovanym motorem spotreba vsech spotrebicu (ridici jednotka, vstrikovani, chod cerpadla, rozsvicene svetla atd.) dalo by se to zmerit vykonovym ampermetrem s bočnikem s nizkym vnitrnim odporem. a vysledek odecist od hodnoty udavane vyrobcem alternatoru. zbytek by pokryl spotrebu zesilovacu a autoradia. Pri spickach by si takovy zesilovac stejne bral z autobaterie. jsou i alternatory vykonejsi 120A (1680W). ten zesilovac ma 150A pojistku, otazka je kolik vezme pri svem maximu, ale vetsinou to neni hodnota pojistek ale vzdy mene, a pokud by mel ve špičce odevzdat 1200W pri 14.4V do patricne zateze a to je u 4,2, nebo 1 ohmu odlišné včetne jeho spotreby. pri ucinnosti 70% by mohl mit ve spickach spotrebu 120A pri tech par milisekundach maximalniho provozu pri zachovani napajeciho napeti 14.4v. tenhle extrem by se asi nekonal jelikoz zkresleni ke kteremu by dochazelo cinnosti reproduktoru a zesilovace by bylo vysoké a nelibe lidskemu sluchu. neznam parametry menice ani zesilovace takze nedokazu rict co dokaze. jako bernou minci bych bral od oka pro predstavu spotrebu jistych 100A. Cas po kterou se provozuje autohifi vyzsich naroku na odber take rozhodujea pokud by byly problemy s nedostatecnym dobijenim pri caste ohlusujici reprodukci sahl bych po vykonejsi verzi alternatoru.