Re: Koncovka výfuku
Skoro ses trefil, suma průměrů výfukových koncovek + délka penisu majitele = 22cm
Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.
Audioweb.cz » Smetiště » Koncovka výfuku
Skoro ses trefil, suma průměrů výfukových koncovek + délka penisu majitele = 22cm
jo,to teda, dva a pol tony kovu s 500 koňmi pod kapotou dokáže vykompenzovať hoooodne veľa
jo , Cayenne sa im moc nepodaril . Zato taká BMW Z4 alebo BMW M 3,5,6
Ja bych tak nejasal http://pjanda.blog.autorevue.cz/bmw-130 … t-legendu/ Ale na M1 cekam se sevrenym zadkem, treba se premuzou a bude to schopny, mrstny, lehky sportacek...
Chlapci, chlapci... Zrovna jsem se nedavno dohodnul na kompletni vyrobe vyfuku na sveho mezka. Dva tlumice, specificke vedeni (asi 3x zahnuta roura) a pozor, ted to prijde - ORIGINALNI A PUVODNI koncovka vyfuku... Nuda, co?
Zorg: podivny vysledek vyhledavani na google. 5. misto.
http://www.google.cz/images?hl=cs&b … p;gs_rfai=
jaká nuda ? týmto pyčotuningom v podobe odkvapovej rúry miesto výfuku vôbec nefandím .
Kdyz uz je tu takova plodna debata, chtel bych se zcela vazne diskutujicich zeptat: Jaky vliv ma na moment, vykon, chod a vubec chovani motoru vyfukovy system? Ovsem nemyslim cely system, tam je to jasne, jde mi jenom o tu cast za katalyzatory. Roura - tlumic - roura - tlumic - koncovka.
Nebavime se ted o nejakem dragsteru, nebo W12, ale o klasickem atm benzinovem motoru V6.
Velký?
michal: to čumím teda, jak se to tam dostalo
Jinak máš teda kopii originálu nebo jak to udělal?
Myslím si, že u benálu má výfuk vliv velký, proto ti tleskám, pokuds našel někoho, kdo ti udělal custom a spočítal ho, aby fungoval >= originál.
Když neplníš "turbem" musíš plnit "vejfukem"
Takže i na turbobenzín to má vliv malej jako u turbodieselu, čili rozhodně menší než u atmosféry, a pak stačí prakticky jen roura od svodů dozadu s co nejmenším odporem?
... ladění výfukové soustavy pro sériové auto bez jakýchkoliv jiných úprav (tím nemyslím spojlery a polepy ) prakticky nemá význam, pouze je tak zaděláno na problémy na technické kontrole pro nadměrnou hlučnost ...
... jinak je to jako s laděním výhybky ... naladit rezonanci výfukové soustavy tak, aby příznivě fungovala v pásmu otáček mezi maximy točivého momentu a nejvyššího výkonu ...
Chceš snad naznačit, že mojí Fabii Junior chromový laďák Remus a originální samolepka "No Fear" na zadním skle překrytým racingovým křídlem nepřidá 20% (přes 7kW) výkonu?
Já samozřejmě myslím, aby ty úpravy nezadusil zbytečně výfuk. Ideál si představuju hlučný jako originál s funkčním propustnějším katem
... ladění výfuku je až druhý level ... zvýšení výkonu auta bych začal od motoru, ale nesmí to mít motor HaŤŤaPku ...
Zorgu - samolepka upozorňující za tebou jedoucí, že se tě nemusí bát (nahrazující dříve používanou "Začátečník") a nedejbože křídlo je level tři ...
Ale já nemyslím haťapku, já myslel pokrokový motor 1.0 8V SOHC (AUC)
Myslím už relativně solidní motor a úpravy, pro představu takový průměr: 1.8T (AUQ) kolem 300k. Taky to pak chce takovou péči jako u atmosféry?
Ještě se chci zeptat, jak mám připojit zesilovač na originální autorádio? nemám SW výstup. půjde to nějak?
A normální výstup na cinchy tam máš?
Copak už jste od výfuka došly k turbu?
Nelam si s tím hlavu,já mám taky "laďák" a technická v poho.Jen si sebou vemeš na jednu rouru špunt.
Audioweb.cz » Smetiště » Koncovka výfuku