Téma: Peugeot 406 2.1TD
Dobrý den, chtěl bych poradit s autem.. Před dvěma dny, jsem vyměnil na autě všechny filtry a motorový olej, za nějakou dobu jsme šli s kamarádem vyzkoušet na dálnici jak to jede a při 170km/h (max. rychlost byla 190 a to asi na 2 vteřiny) se mi rozsvítila kontrolka chladícího okruho. Zastavil jsem na benzince otevřel motor a z trubky u chladiče stříkala voda na motor. Tak jsem okamžitě vypnul motor (teplota byla 90°C) a snažil se natlačit hadici zpět. Po prohlédnutí jsem zjistil, že se roztrhlo těsnění u chladiče, tak jsem dal nové a doplnil kapalinu (destilku) protože vyteklo asi 6litrů. No a teď když nastartuji vůz a jedu, je vše v pohodě, nic nesvítí, ale z chladiče se normálně hulí. V posloupnosti mám Saharu, chladič a další chladič. Z prvního, který je pod krytem stoupá dým. Je to patrné i když stojíte na křižovatce. Takže, dokáže mi někdo poradit co s tim? Popřípadě doplňuje se chladič nějak zvlášt? Typ motoru je P8C... Díky za odpověď