Téma: TDA2050 v mustku v autě
nazdárek lidi,
mám postavenej zes z TDA2050 v mustku (MONO) a k němu připojeny 2xARN6604 (obě jsou k sobě paralelně) , před koncovým zesem mam zapojení dvou impend. převodníků (z OZ a pro každý kanál jeden), z nich je signál veden do součtového zes. (z OZ) a z něj do invetr. zes ( jde o smýšení obou signálů pro ten konec - vše z TL074)
jelikož autorádio (asi 7 let stary) nemá žádný výstup pro SUB, tak sme připájel stiněnou dvojlinku na oba vstupy koncového zesilovače autorádia (KIA6210AH)
je možná prasečina co sem postavil, ale hraje to (no i když....)
a mám problém:
- 1.zkouška dopadla v poho (sub pěkně ducal, a zbytek hral jak se patří), ale když jsem to nechal hrál déle tak se koncák v autorádiu začal hřát víc jak obvykle a po 2. zapnutí praskla v radiu pojistka (5A)
- po výměně pojistky jsem zapl rádio bez subu a hrálo normálně, pak jsem radio vylp -> zapl sub -> a zapl rádio a v rádiu zas praskla pojistka
- netuší někdo co může způsobovat takový odběr toho rádia a proč má ten koncák v rádiu takovou spotřebu (větší teplota = větší výkon = větší spotřeba) ?