Re: tda 1562q

No ale neví někdo čim může bejt to že když spojim oba piny 16, tak přestane hrát?

Re: tda 1562q

A proč je ty pako spojuješ?

Web

Re: tda 1562q

no když na ně musim přivíst napětí aby přepínaly do Hčka?

Re: tda 1562q

musis tam priviest urcitu uroven napatia a nie spojit 16 piny u dvoch samostatnych blokov. skus to cez 10K odpor k palubnemu napatiu.

Re: tda 1562q

jo zejtra to zkusim, ale stejnak mi to nejde do hlavy, dyž stejně se musí spojit dyž maj společný napájení. Podle datašitu by tam mělo bejt něco přes 4 volty.

Re: tda 1562q

Daj dva odpory z napájania. Nech má každý pin č.16 svoj vlastný odpor.

Web

Re: tda 1562q

ok

Re: tda 1562q

Bystrouši, ale to som Ti len pretlmočil Sinclairov príspevok. Takto to on myslel. S týmto obvodom som ešte nerobil, takže skúsenosti nemám s ním žiadne. Zatiaľ.

Web

Re: tda 1562q

Už je to OK smile

Re: tda 1562q

Postavil jsem zesilovač s 2x TDA 1562Q s tím, že půjde do auta. Pin 16 jsem připojil přes 10k na +12V, jak jste radili (díky).

Filtrace napájení byla pro oba kanály 5x2200u/35V LOW ESR, do násobičů šly 5x1000u/35 LOW ESR. Do napájení jsem přidal ještě 18V transil. Doma na zdroji zesilovač hrál v pořádku, ale jakmile se dal do auta, tak to začlo bručet, po nastartování pískat podle otáček motoru. Napájecí kabel byl přímo z baterky 6mm. Dělalo to to samé když se zemnilo přímo taky od baterky, nebo i z kostry vzadu v kufru. Pak jsem dodatečně přidal cívku, co jsem vyndal ze starého autozesilovače (napájecí filtr), tu jsem dal za první filtr. kond 2200u, a opět to stejné... DPS byl myslím dobrý, pro silové části silné cesty, zemění do jednoho bodu.

Takže pro mě zklamání. Byl jsem i předem varován, ať to nestavím, že je to šunt, není to určené do auta, ale nedal jsem a chtěl jsem to postavil. Měl jsem dát na radu kámoše...

Re: tda 1562q

Hele, tohle není způsobený tím švábem. Ikdybys tam dal jakejkoli jinej šváb, tak to bude dělat to samý. TDA 1562Q je přímo URČENÝ do auta. Ten bordel ti tam prostě někudy leze. Zkus paralelně k elytům dát kondenzátor tak 47n.

Web

Re: tda 1562q

Zkusím, je to asi poslední možnost, jinak fakt nevím. Divné, že jsem našel asi 2-3 návody na internetu, díval jsem se na datasheet, všude to bylo zapojené stejně (až na pár detailů), tak jsem si říkal, že to musí fungovat. U filtračních kondenzátorů v napájení mám u každého švábu 2x 100n keramický, celkem teda 4x. U elytů v násobičích nic, myslel jsi dát těch 47n tady?

Re: tda 1562q

Ne, jen u těch filtračních. Nemám s odrušováním moc zkušenosti, Snad ti tu poradí někdo zkušenější.  Možná si dej spíš dotaz do threadu autohifi..

Web

Re: tda 1562q

Někde tam máte botu, jinak to není možný. Vyrábějí se aktivní subwoofery do auta /dva dělal kdysi i Magnat/, kde byly dvě 1562Q a dvoucívkový reproduktor a přestože v napájecí cestě nebylo téměř žádné odrušení, nic tam nebručelo ani nepískalo.
Když odpojíš přívod signálu od autorádia, přestane to?

Web

Re: tda 1562q

sinclair napsal:

ERA Components objednat nový, zaručeně originální STM

ERA Components je tedy další "obchod" po SEMICu a ECOMu? co prodává nepajcované zboží?

Re: tda 1562q

Ještě snad Alfatronic (www.rs-components.cz) je slušnej.

Web

Re: tda 1562q

Ahoj mám problém potřeboval bych poradit. Dělal sem zesilovač z amara 10/2000 : http://www.slideshare.net/amaterskeradi … esentation   se dvěma 1562q. spájel sem to, ale jede mi pouze jeden kanál jen když dám vysoko hlasitost a jako kdyby se do něj dostávalo praskání a chrčení, druhý nefunguje vůbec jen chrčení. Myslím že sem všechno zapojil dobře, většinu spojů sem znovu přepájel a stále nic.
Nevíte v čem je problém ?