Jaro, mně je vcelku u prdele, jestli si o mně myslíš, že jsem v oboru autozesilovačů lama, nebo nejsem. Ale nečekej radu nikde a od nikoho, kdo ten zesilovač nezná detailněji než já, protože mi jich prošlo rukama nepočítaně.
Narážím jen na obecný fakt, že takovou, poměrně složitou a vazbami propletenou sestavu elektronických součástek, jako je autozesilovač, si dovolí otevřít v Čechách opravdu každej debil, doslova každý klempíř, který náhodou vlastní křížový šroubovák, páječku a trochu umí číst.
Pokud si myslíš, že IRFZ44 z GME a originály jsou jedno a totéž, jsi tuplovanej debil a už tu opravdu není o čem mluvit.
Psal jsi v množném čísle- "tak jsme to skusili","vyměnili sme řadu 4 fetů další 4 jsme nechali původní" - já to neopravuju? Tys u toho nebyl? Proč nepřijde kamarád, za kterého píšeš a který "vystudoval elektrotechniku"? Opravář zemědělských strojů? Nebo je to spíš tak, že se v tom mrdáš Ty sám a píšeš jakoby za kamaráda, aby to náhodou nebylo na Tebe?
Jenom na konec, než odsud vypadneš a než admini tenhle thread s mou prosbou smažou Ti napíšu, že než se Vám, tzv. měničům a domrdávačům nějakou náhodou podaří nějakou další závadu odhalit, nasekáte si tam pět dalších a pak bude ten zesilovač už dobrej akorát jako těžítko v garáži.
Denně totiž řeším podobný případy, kdy lidi i přesto, že je přístroj v záruce, do něj vlezou a snaží se něco v něm "spravit".
Jsem totiž servisák výhradního dovozce Magnatu, debile.