Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 1 z 2)

Audioweb.cz » PA a zvukařina » Šneky s Kappou15LF + zosilňovač

  Stránky: 1 2 »»»

RSS

Příspěvky [1 až 20 z 24]

(upravil Dudel 16. 1. 2010 13:27)

Téma: Šneky s Kappou15LF + zosilňovač

Mám satelity DAN  PA 15/3/500 (Beta15, Alpha8, Apt80) na QSC GX3. Na basoch to rozhodne veľa vody nenamúti, preto by som si chcel v dohľadnej dobe postaviť dva šneky osadené Deltou15LF podľa tohto návodu:
http://www.repromania.net/projekty-pa/s … -15-lf.php

Som študent a ešte ním pár rokov budem, preto je každý peniaz dobrý. Uvažoval som nad takým riešením, že dokúpim ešte jednu GX3-ku a využijem ich integrované filtre pre sub/sat, takže ušetrím na výhybke (a možno kúpim radšej Kappy15LF). Problém asi bude s tým, že deliaca frekvencia je fixná (100Hz - na 15" šneky asi trochu nízko). Preto ďalšou zrejme lepšou variantou je RMX 850 v mostíku, ktorý do 4Ohm dodá 830W, čo je pre dve Delty15LF akurát a k tomu nejaká lacná výhybka BH CX2310 alebo MCX-200/SW. (Tiež by som váhal aj nad ultralacným Behringer EP2500; kamoš - DJ má dva a zatiaľ nemal žiadne problémy, no keď čítam fóra, tak sa veľa pekných vecí o ich spoľahlivosti nenapísalo ... lenže vzhľadom na to, že by som využil polovicu jeho výkonu, nemusela by to byť zlá kúpa)

Používané to bude priemerne jeden-dva krát do mesiaca na menšie kapelné koncerty (in/outdoor), poprípade dnb/housove akcie pre cca 50 ľudí. Potrebujem skôr "kick"-bassy, nech môj kopák ľudí poriadne potrasie, žiaden hlboký hip-hopový bass.

Cenová hranica je do cca 400€, ktoré som horko-ťažko našetril, preto vás prosím, aby ste nepísali vety typu "našetri si ešte raz toľko a kúp už dačo poriadne a nie sračky".

Oplatí sa do toho ísť?
Diky

Re: Šneky s Kappou15LF + zosilňovač

Deltu bych do šneku nedával. Zdá semi to že jsem to už někde viděl, ale delta je všeobecně spíše střed. Jako minimum bych bral Kappu 15 LF.

Re: Šneky s Kappou15LF + zosilňovač