Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Zesilovače, receivery » Regulace hlasitosti potenciometru

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [20]

Téma: Regulace hlasitosti potenciometru

Zdravím, vím že jsem opravdu amatér, ale potřeboval bych poradit, jak mam regulovat hlasitost zesilovače. Pravděpodobně musím zapojit logaritmický potenciometr na vstup, ale nevím jak a nevím jakou má mít hodnotu, aby jsem se s regulací dostal na krajní poloze potenciometru na úplné ticho a na druhé krajní poloze na maximální hlasitost. Vstupní impedanci zesilovače nevím, takže byl bych rád kdyby jste mi napsali napříkald kolikanásobnou hodnotu by ten potenciometr měl mít (nebo o kolik větší), tu vstupní impedanci si už nějak zjistím. A kdyby jste mi taky poradili jak ho zapojit, jenom přece má tři vývody... Předem děkuji za odpověď.

(upravil millano 10. 1. 2010 16:15)

Re: Regulace hlasitosti potenciometru

P__ru_ka_pro_elektrotechniky.pdf   <--  TOHLE  SI STÁHNI  A  NASTUDUJ !!!  JE TO NEJLEPŠÍ KNIHA SE ZÁKLADY, KTEROU SEM  KDY VIDĚL !


edit: Co takhle trochu vlastní invence ?! lenochu !

" Vědět a znát to každý by chtěl, ale učit se nechce ... "

Web

Re: Regulace hlasitosti potenciometru

Dobrá, to bych měl schéma zapojení, ale pořád nevim hodnotu. Mam použít, stejnou jako je je vstupní impedance zesilovače, vyšší, nebo menší?

Re: Regulace hlasitosti potenciometru

Stejnou nebo o něco nižší, aby se nepokazil průběh regulace.

Ta vstupní impedance zesu je kolik?

Web

Re: Regulace hlasitosti potenciometru

millano alebo ALL nemozete to prosim dat tu prirucku na normalny server ? napr. rapid ? ten edisk je skurvene pomali ....taha mi to max 10kbps...

Web

Re: Regulace hlasitosti potenciometru

Co to máš za připojení? Mě to jede z eDisku 750kB/s.

Re: Regulace hlasitosti potenciometru