Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 10 z 23)

Audioweb.cz » Zesilovače, receivery » TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

  Stránky: ««« 1 ... 8 9 10 11 12 ... 23 »»»

RSS

Příspěvky [181 až 200 z 457]

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

úplne bezvodý nie je, je hydroskopický,nasáva do seba vzdušnú vlkosť

Web

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

Ten Izopropyl co používám (z drogerie na Orlí v Brně) v sobě žádnou vodu nemá..

Web

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

smile

Web

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

Ten můj izopropylalkohol z elchemca má na štítku min.99,9% a neodpařitelný zbytek max. 1mg na 100ml.
Sice je hydroskopický, ale ty jej necháváš dlouhodobě otevřený?
Když něco umyju lihem je tam vidět ten zbytek vody, ale po izopylu je čisto.

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

sinclair napsal:

Izopropylalkohol je na hovno, navíc je v něm určité procento vody, tak jako v normálním etylalkoholu, třeba i 96%. Ty čtyři procenta jsou právě ta voda, která tam zůstane, kdežto trichloretylen se odpaří naprosto beze zbytku.

Toto je prosím kravina !

Do 12,1% vody v izopropylalkoholu je to azeotropní směs, která se odpařuje dohromady.
Takže nezůstává žádná voda, naopak do tohoto obsahu vody to vlhkost odebírá.

Technický líh vodu po destilaci obsahuje a to o něco více než azeotropní směs (tady je azeotrop do 4,4% vody).
Ani 99,9% bezvodým lihem ale akryláty (plexisklo) čistit nesmíte, jelikož do něj proniká, botná a po vyschnutí se utvoří prasklinky.

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

PavelTl napsal:

Když něco umyju lihem je tam vidět ten zbytek vody, ale po izopylu je čisto.

Přesně tak, navíc izopropyl vyprchá velmi rychle.

Web

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

No, já používám pořád trichlorerylen, který fantasticky umyje zbytky tavidla, akorát je potřeba dávat bacha na plastové věci, jako jsou víceotáčkové trimry, kondenzátory Wima, ze kterých jede potisk dolů jako z kopce /Roedersteiny ani Faratronicy to nedělají/, jinak neznám kromě Čikuli lepší čistidlo. Čikuli je dneska už cyklohexanon, který se dá koupit u specializovaných prodejců chemikálií.

Web

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

V trichloru jsme máčeli PVC bužírky aby změkly (nabotnaly a roztáhly se) v době, kdy nebyly teplem smrskávací bužírky.
Taky si Leoši někde počti toxicitu, játra a ledviny jdou po inhalaci trichlorem pěkně do prdele, ale u tebe asi už není co zkazit smile

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

....v prípade hodného kvanta nainhalovaného, nezabudni

Web

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

Ahoj,
nevíte někdo, jakou impedanci má výstup pro sluchátka u zesilovače AZS 222?

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

Podélný odpor děliče má 390R a příčný /proti zemi/ 180R, tak si to Jurdo spočítej.

Web

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

A máte nějaký tip na vhodná sluchátka k tomuto zesu?
Děkuji za rady

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

Aby to bylo stylové, pak TESLA ARF 300
* Jmenovitá impedance [ohm]: 2 x 200
* Citlivost při 1 kHz [dB/mVA/1 sluchátko]: 95/1/1
* Kmitočtová charakteristika [Hz]: 20-20 000
* Maximální příkon [mVA]: 10
* Mezní akustický tlak [dB]: 125

nebo cokoli jiného, co ti bude vyhovovat zvukem. Pro sluchátka s nižším odporem to možná bude chtít změnit odporový dělič.

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

A taky mám menší problém s chrastěním potenciometru hlasitosti (TP 289D) u AZS 222, který jsem tam dal asi před měsícem nový. Ze začátku to nechrastilo, začalo to tak po dvou týdnech. Nevíte, čím by to mohlo být?

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

To je zvláštní, nový říkáš? Buď se dostala ta mazací hmota na dráhu jezdce, což mi u nového poťáku není teda jasné proč. A nebo vyschl některý z kondíků, a změnily se tak napěťové poměry v korekcích a proto to chrastí.
Neporadím Ti konkrétně, zkus poťák vybrat a vyčistit nebo proměř měřící body v těch korekcích a porovnej se schématem.
Ještě dotaz, dělají to i ostatní poťáky nebo jen u té hlasitosti?

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

Dělá to pouze ten pro hlasitost, ale jak píšu, začalo to až asi tak po dvou týdnech.
Jinak nedávno jsem měnil VČECHNY keramické a elekrolytické kondenzátory (elyty tam mám od značky Samwha).

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

Ty jo, tak teda nevím, kde je zahrabaný pes. Pokud se ti chce, tak jak jsem napsal, vybrat ten potenciometr a zkusit jej vyčistit. Ale pokud to nepomůže, tak fakt už nevim.

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

Neobjevil se SS offset na výstupu zdroje signálu? Pokud si dobře vzpomínám, "horní konec" dráhy potenciometru hlasitosti je na přepínač vstupů vázán galvanicky. Zkusit tam tedy vřadit oddělovací kondy dejme tomu 1uF nebo opravit zdroj signálu.

Web

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

Zdravím všechny, dnes se mi dostal do rukou zesilovač AZS 222, bručí jeden kanál, a zdá se mi, že jeden hraje slaběji basy, výstupní SS napětí je u jednoho kanálu 80 mV, u toho bručícího cca 120 mV. Můžu poprosit o nějaký souhrn úprav, které by jste mi doporučili? Korekce nechám zabudované, gramofonový předzesilovač nepotřebuju (zatím),  zatím jsem upravil cinchový vstup - za zlacené, a výstup na sluchátka 6,3 Jack, sluchátka používám celkem často (Sennheiser HD201 - cca 26 ohm/kanal) a výměna indikační LED zapnutí za funkční. Poťáky chrastí, ty asi nějak vyčistím, až toho budu mít na tomto zesilovačí více. Jina S/N desky je 8063, trandy svázané bužírkou, tři diody u výk. tr. v bužírce, která teda je umístěna v okolí těch tranzistorů.

Díky předem za konstruktivní nápady.

Re: TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

Offset je tak nějak v normě u obou kanálů, z něj se na závadu nedá usuzovat.

Tipuju nějaký vyschlý elyt, víc takhle na dálku asi těžko říct.

Web

Příspěvky [181 až 200 z 457]

  Stránky: ««« 1 ... 8 9 10 11 12 ... 23 »»»

Audioweb.cz » Zesilovače, receivery » TESLA AZS 222 a 223 - závady a tuning

Podobná témata


~±«|»¼½¾²³&@µΩπØ$£