Když to pročítám, všechno kolem výhybek, platí paušálně, že stojí všechny za nic? Na netu jsou k mání i dost drahý kousky... Totiž nezřídka - já například narážím na to, že buď k výhybkám v projektech již nejsou měniče k sehnání, k čemuž přispěl zánik TVM, nebo nejsou k měničům součástky, a pak někdo tady na fóru psal, že se diví, jaké konstrukce jsou lidi schopni vymyslet, že nejlepší je odladit tovární výhybku. To bych musel najít ale je to tu. Ach jo, není to lehký. Někdy to pročítání těch vláken tady na mě - můj názor - působí tak že nejdůležitější je měření, a měření, je vůbec důležitý poslech? Občas jdu na fotoaparát.cz, tam jsou nekonečné diskuse, jestli má lepší čip Canon, nebo Nikon, ale pokud fotografie nepoložíte vedle sebe na stůl, nemáte šanci to poznat, a kolikrát ani potom ne. Teď jsem třeba do starých beden Akai objednal dvě výšky Monacor DT-99, na blind a světe div se, jsou zvukově stejné, jako ta původní, protože jednu spálil syn člověka od nějž jsem to koupil... To jsem tam na zkoušku měl i ARV od TVM, ale tenhle monacor je suveréně porazí o třídu minimálně. Výhybka zůstala zatím bez úprav, jenom tam povyměňuju kondíky. I na Těch Monacorech je uvedeno 12dB/oct. což podle mě doporučuje výrobce, má to snad spočítáno přímo na takovéto výhybky, Já už jsem z toho jelen, měřit neumím, nevím jak, nemám vybavení a hlavně tu neznám nikoho takovýho, a pak - hlavně jestli by to vůbec bylo slyšet, aby to byl takový rozdíl, že by to stálo za to všechno... Víte co myslím? Jé to teď bude mazec...