Ta cavity simulation o které jsem mluvil dělá boost 12db/oct od kritické frekvence interiéru (f je podle velikosti káru) dolů. tedy kompenzace "uzavřenosti" toho auta. 12LF by ve 40L venku moc nezahrála, ale asi to fakt bude relativně vhodný objem pro ni do autí. Chtělo by to zkusit, ale začal bych na 50L, přecijenom je to profík, tohle mám vyzkoušené u gumáků. Dobře mi v autě uchometricky zní bedny, které mají tu "rovnost" v LSPLabu ve dvou hladinách a pokles tak v rozmezí 70-100hz, přičemž ta levá je tak o 5-8db vyšší, což by tahle byla kdyby se nastavilo small car. Taková malá uzavřená i podle generátoru jede v malém autě subjektivně bez znatelného poklesu až pod svojí rezonanci, s velmi pevnými basy výš bez hučení a náchylnosti k citlivosti na nahrávku. Ale není to ta klasická autopupma, to ne.