Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.

Audioweb.cz » Koutek pro začátečníky » Zapojení zesilovače domácího kina a aktivního subwooferu

Stránky: 1

RSS

Příspěvky [5]

Téma: Zapojení zesilovače domácího kina a aktivního subwooferu

Ahoj, hezké odpoledne, dostal jsem teďka před vánoci jako předčasný dárek domácí kino značky Fenton. V sadě je zesilovač Fenton AV320BT, aktivní subwoofer Fenton SHFS10B a 5.0 reprosoustava Fenton HF5B. I přesto, že jsem totální laik, jsem se po vybalení vesele pustil do zapojování s tím, že svázat dohromady pár repráků drátama snad nemůže být tak těžké, ale laborovali jsme nad tím s manželkou půl dne a nic jsme nevymysleli, takže pro nás asi je.

1) V manuálu k subwooferu píšou (volně přeloženo) připojte input (AUX IN L+R) ke svému zesilovači pomocí přiložených RCA konektorů, jenomže  zesilovač (na obrázku nahoře) vypadá, že asi nemá žádný output pro subwoofer?

2) Navíc nemá celá ta "output" sekce na zesilovači sloužit k zapojení těch zbývajících pěti reproduktorů? Po jejich zapojení už tam žádná volná pozice nezbude. Nebo se těch 5 beden zapojuje do subwooferu?

3) Poslední problém souvisí s tím, že na zesilovači je u výstupů psáno "Minimum load 8 ohms" a u reprosoustavy (Fenton HF5B) píšou "impedance 4 ohm", to je normální?

Dárce to prý koupil jako set na eshopu, snad by to neprodávali dohromady, kdyby to nebylo kompatibilní, ale já už fakt nevím. Dokážete mi, prosím, poradit, jak to celé zapojit, aby to hrálo?

Odkaz k většímu obrázku. Dole subwoofer, nahoře zesilovač.
https://i.postimg.cc/cC0xkmy6/462574282-575682651834042-2833750735658783381-n.jpg

(upravil ransom 14. 12. 2024 19:15)

Re: Zapojení zesilovače domácího kina a aktivního subwooferu

Teoreticky by tady mělo fungovat:
- Výstup hlavních (předních) reproduktorů zesilovače připojit pomocí reprokabelů do svorek na subwooferu, označených jako High Level IN