dawsoo, před 15 lety jsem se zabýval výběrem multiplexorů pro audio. Chtěl jsem tím řešit nastavení zisku ve zpětné vazbě operáku mikrofonního zesilovače. Trochu prasárna kvůli přechodovým jevům, ale mělo by to lepší odstup signál šum než klasické řešení zesilovač, atenuátor, zesilovač. Hlavně se takové řešení dalo integrovat přímo do těla mikrofonu, zesílení mikrofonu nastavovat na dálku z režie digitálně ještě předtím než projde třeba 25 m kabelu, kde po cestě ze stage nebo live room dochází k rušení od ostatních kabelů, které se válí všude kolem a často vedou reprokabely, napájecí kabely a mikrofonní kabely vedle sebe v nějakém žlabu.
Co si myslíš o použítí kvalitního audio multiplexoru napájeného symetricky v hifi audio předzesilovači? Případně taková trochu prasácka představa - zařadit multiplexor do zpětné vazby preampu? Opět taková obvodová prasárna, která by ale mohla pomoci zvukově.
Už se nepamatuju, jak v multiplexorech vychází časování přepínání. Pokud by jako součást zpětné vazby nesnesitelně lupalo, tak by se to dalo řešit paralelním zapojením dvou multiplexorům, kde by po dobu přepnutí signálu byly zapojené vstupy dva dohromady a teprve po přepnutí by se předchozí vstup odpojil.
Stálo by to za úvahu i pro nastavení hlasitosti R články - použití místo relátek. Zase otázka, jestli to bude kvalitnější řešení než k tomu určené atenuátorové obvody.