Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Subwoofery, kino a sestavy » Homemade subwoofer Magnat Supreme 3800

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [7]

Téma: Homemade subwoofer Magnat Supreme 3800

Zdravím všechny audio nadšence.

Chci se s vámi poradit ohledně stavby vlastního domácího subwooferu.

Představa:

Magnat Supreme 3800 (38cm), 600W Max
110-120l ozvučnice s dvěma bassreflexy pod měničem (každý s průměrem 100mm)
Materiál ozvučnice: Masivní smrk, suchý, cca 2 cm tlustý
K odhlučnění bych použil nějaký akustický materiál, řekněme tlumící panel se 30mm jehlany.

S čím potřebuji poradit:
Vzhledem k tomu, že jsem amatérský nadšenec, tak bych potřeboval poradit ohledně výběru zesilovače. Mám takovou představu, že bych použil monokanálový autozesilovač a ten napájel 230V zdrojem, který by transformoval napětí na 12V a byl schopen zesilovači stabilně dodávat alespoň 40A.

Jaké máte návrhy?

Ocením jakékoli návrhy nebo ponaučení.

Re: Homemade subwoofer Magnat Supreme 3800

špatně, špatně, špatně smile
jak jsi přišel na objem 110-120 litrů?
jak budeš mít dlouhý bassreflexy? nebude lepší a levnější udělat štěrbinu?
proč zrovna tento reproduktor?
jen kvalitní trafo s filtrací by tě stálo majlant, aby bylo schopný utáhnout silnej monoblok nehledě na to, že to bude velké ,nehezké a neumím si představit, jak bych si to zakomponoval do interiéru
levnější je koupit submodul- řekněme že pro tebe by byl vhodný s cenovkou od 8tisíc výš, protože jako všude platí, že dostaneš pouze to, co si zaplatíš wink

Web

Re: Homemade subwoofer Magnat Supreme 3800

Jde o to, že jsem reproduktor dostal od známého, co dělá na vrakovišti. Někdo ho nechal v autě, je téměř nepoužitý, funkční, nic mu není.
Jen přemýšlím, co s ním wink
O zakomponování do interiéru bych se nebál.
Objem mi poradil kamarád, který pracuje v audio prodejně poté, co jsem mu sdělil mé plány. Taky říkal, že trafo bude asi nejdražší věc..
Můžeš nějaký submodul doporučit?