Téma: Poupravený ARO 835

Dobrého dne/večera Vám přeji.
Poradil by mi zde někdo prosím, co nejlépe za ozvučnici pro tento reproduktor? Pevnost a tloušťka ozvučnice je samozřejmostí. Impedanci má stejnou 4 Ohmy, ale bylo mi řečeno, že ho mohu trvale zatěžovat 50W a také byl navinut pro účel SW. Nevím zda je lepší BR či uzavřenka. Počítám cca tak s 200 litry ??? A čím nejlépe vystlat? Mám k dispozici i zvlněný/ jehlanovitý / molitan. Jakoukoliv radu uvítám.
Děkuji Thomas smile

Re: Poupravený ARO 835

Sám dobře víš, že na tohle ti nikdo není schopný odpovědět nejsou-li aktuální TSp, původní byl kytarák a tím to haslo.

Re: Poupravený ARO 835

Ano to samozřejmě. Ale tak já to myslel bajlaj voko, abych neudělal úplnou blbost. Cca kolik by takový reprák potřeboval  objem, aby se " nedusil " smile

Re: Poupravený ARO 835

A proč ho vlastně nezměříš?

Re: Poupravený ARO 835

Antonio: No, jsem amatér. Nemám čím. Vlastně ani nevím, jak se to dělá. big_smile

Re: Poupravený ARO 835

A já tě měl za poloprofíka big_smile ...dyť tenhle odkaz tu házím skoro ob den.

(upravil Thomas 30. 6. 2011 19:57)

Re: Poupravený ARO 835

Mě??? big_smile Tak to je dobrej fór! Já vím leda tak kam zapojit reprobednu do zesilovače. Jinak akorát co pochytím tady, proto se taky furt na něco tak blbě ptám. Na ten odkaz jsem koukal. Zkusím to prostudovat, ale zasekl jsem se už u toho zapojení, přes jakýsi odpory. To je pro mě španělská vesnice hmm Ale pročtu to. Dík

A jejeje! Tak jsem to pročetl. Moudrej z toho nejsem. Spíš je to na mě dost složitý. Asi to nechám být. Dám tomu čistých 200 litrů a pak mohu podle uší ubírat nebo udělat BR. Materiál mám a poslouchat to budu stejně jen já smile

Re: Poupravený ARO 835

To mi neříkej, že nedokážeš dohromady zmuchlat pár kabelů, spousta lidí to podle toho zvládla. No škoda, přicházíš o dost. hmm

Re: Poupravený ARO 835