Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 1 z 11)

Audioweb.cz » Koutek pro začátečníky » Výběr levného zesilvoače/receiveru?

  Stránky: 1 2 3 ... 11 »»»

RSS

Příspěvky [1 až 20 z 206]

Téma: Výběr levného zesilvoače/receiveru?

Dobrý den,
v poslední době začínám do audia pronikat čím dál více a už mi nestačí standartní zapojení z PC pomocí jacku do subwooferu (doma vyrobený) + výškáče. Chtěl bych něco lepšího. Proto by mě zajímalo, jestli je lepší prvně koupit interní zvukovou kartu jako vylepšení integrované nebo koupit zesilovač/receiver. Jde mi hlavně o poslech hudby. Pohybujme se v ceně kolem 1000 Kč. Studuji big_smile....
P.S.: Má kvalita kabelu markantní vliv na finální zvuk?
Předem díky moc smile

Re: Výběr levného zesilvoače/receiveru?

Tou zvukovkou nic nepokazíš, pokud posloucháš výhradně přes PC - stahuješ hudbu, ať už v MP3 nebo FLAC, tak je to dobrá investice. Otázka je jestli za tu cenu něco kvalitního seženeš.
K ní bych si pořídil nějaký kvalitní DAC (digitálně/analogový převodník).
No a zesilovač, pokud nechceš stavět ze stavebnice, tak se podívej po HI-FI bazarech. Zaměř se na značky Denon, NAD, ostaní ti jistě porádí jiné značky a modely, které mají odzkoušené.
Nebo koukni do sekce "Pro začátečníky a méně zdatné" vlákno "Spolehlivá zapojení zesilovačů ke stavbě" a tam si něco vyber. Nebo chceš-li stavět stavebnici, tak pak koukni na aldax.cz  a tam si nějakou vyber.

Re: Výběr levného zesilvoače/receiveru?

V této cenové relaci určitě propojovací kabely mohutně ovlivňují výsledný zvuk a to nejen finální. Mohu Ti doporučit něco od pana van den Hul-a.