Ano, byl to modrý laminátový zvukovod, který měl vzadu namontován a přizpůsoben ke zvukovodu reproduktor ARM9404, transformátor 150VA a pod plechovými žaluziemi vpředu bylo ukryto tuším osm ARV168, klasicky přes kondík, jinak to snad Vráble ani neuměly.
Základní citlivost toho repra je 100dB/W/m v toleranci +/-2dB, starší kusy s větším AlNiCo magnetem byly ještě citlivější. Citlivost dále narostla směrovostí horny, nevím teď přesně, ale standardní výsledek měl být 104dB/W/m.
Z hlavy nevím ani označení toho reproduktoru, musel bych se podívat do archivu, mám tam od nich katalogový list.
V té skříňové Avii jezdila 4kVA elektrocentrála, zkrácený výkonový rám AUC4121 a buzeno to bylo čtrnáctivstupým pultem AUA4146. K dispozici 14 monofonních vstupů, z toho 10 mikrofonních, 3 linkové a vstup pro MM. Výstupů je šest plus dva odposlechové, opatřené 50W zesilovači AKZ500, známými z kinotechnických stojanů AKT357S. Všechny vstupy a výstupy /kromě vstupu MM/ transformátorové symetrické, nezemněné, plovoucí. Výstupní signál z pultu šel na každém z šesti hlavních výstupů ošetřit vestavěnými devítipásmovými ekvalizéry, samozřejmostí šest LED indikátorů vybuzení.
Kromě toho patřily do vybavení vozu nějaké reproduktorové sloupy, netuším ale, jaký typ, reprosoustavy V6808 a převodní transformátory. Výkonové jednotky rámu AUC4121 byly spojeny po dvou do paralelního chodu, což dávalo na každém výstupu výkon 200W/100V.
Viděl jsem těch Avií na nádvoří ve fabrice ve Vrábloch snad třicet, všecko to mělo jít do Ruska, pult měl dokonce popisy v azbuce. Mezitím přišel převrat a bylo po kšeftě, prý to rozebrali a rozprodávali, sám mám ten pult AUA4146 v azbuce a dostal jsem k němu dva servisní manuály, český a ruský. Pult jako takový je poměrně složitý, je tam na tu dobu poměrně slušně vyřešen routing, předposlech, předposlech šel pustit i druhou cestou do hlavních monitorových soustav a pult pbsahuje kromě signálových jednotek i ovládací jednotky /celé je to jeden velký Almes/ pro dálkové zapínání výkonových cest a ovládání dvou studiových magnetofonů, aby zvukař po nadrátování venku nemusel ani zvednout prdel od pultu.
Gramofon tam byl NC450, dva komerční magnetofony B730, dva studiové stroje STM210b a kazetový magnetofon SM260.
Někdo ve Vrábloch se na prodeji těch Avií a rozprodeji vnitřku musel dosti slušně napakovat....
Něco by o tom mohl ještě vědět miro, který zvučí venkovní akce a má i Bouři III.
Já dostal od Sendyho ovládací pult TT300 od Bouře II., ovšem i po otevření mi pořád není jasné, jak to mělo fungovat, jestli TT300 svým výkonem napájely komerční malé tlakáče a zesilovač TB500 pak velkou hornu na střeše, nebo jak...
Pamatuju ze své vojenské služby štábní ozvučovací vůz, v podstatě skříňová V3S, kde byly vestavěny dvě MUSIC130 a spousta příslušenství a pamatuju se jen tolik, že byly obě trvale zapnuté, chladil je poměrně tichý nízkootáčkový ventilátor a v kterémkoli okamžiku šly sestavou relátek přepnout z jedné na druhou a opačně, asi trvalá záloha. V každém horním rohu skříňové V3S byl umístěn natočitelný 15W tlakáč a v příslušenství vozu byly ještě dva plechové placaté reprosloupy, pamatuju si jen, že nebyly Khaki, ale šedo-červené s výrazným nápisem TESLA. Tenhle vůz a dvě Bouře II jsem měl po stránce údržby na starosti /kromě útvarové AUA120/, ale do těch Bouří jsem se moc nedostal, jednak se nepoužívaly a jednak prakticky trvale stály v garážích jako NZ.
Jinak Žižkova kasárna, České Budějovice, VÚ 9117.