Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Reproduktorové výhybky » amaterska vyhybka pro arn 226-5/4

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [8]

(upravil asket 30. 4. 2010 22:03)

Téma: amaterska vyhybka pro arn 226-5/4

Zdar lidi... procital jsem tu vase prispevky.... mnozi jste zkuseni se stavbama techto veci....


K veci. jsem totalni laik.... a tudiz touzim o radu k vyrobe subwooferu s prepinanim pasma  40-80Hz po 10Hz s klesanim 6dB (uplne jednoducha vyhybka)

ve sklepe jsem nasel desky kde bych mohl sestavit bednu o 60L
ziskal jsem pokoutne levne nove 2ks repra arn 226-5/4

mno a ted nastava vazeni problem pro me...vim ze existuji vyhybky pass a aktiv... ja bych volil radeji passivni - levnejsi... tudiz ted bych potreboval od vas zlatou radu prosim... jakou hodnotu musi mit kondenzatory na kazdy repro kdyz uvazuji o zapojeni kazdeho repraku zvlast na kanal L a R na jednu bednu (proste ze dvou stran repra do jedny spolecny bedny) s tim rozdilem, ze bych chtel, aby byl orezan v ruznych pasmech a to nad 40Hz, 50, 60, 70 a 80Hz

tudiz potrebuji prepinac poloh pro kazdy delici kondenzator na repro (to asi vime vsichni) ale ja nevim jakou hodnotu maji mit dane kondenzatory... tot problem a z nejakych vzorecku vypoctu jsem totalne mimo, pac mi to hlava nejak nebere... jinak bych si to uz spocital...
BR asi tam davat nebudu...


pro doplneni informaci oc jde... jde o doplneni - dokresleni nizsich basu doma k sestave Canton le 109 (vitez testu 20-35000Hz) pac se mi preci jen nejak ty spodni basy moc nezdaji.....a hlavne nechci, aby vznikla basova bublina (to delalo pri zapojeni subwooferu od pc...)
dalsi informace a podstatna - sestava nema equalizer - jen proste hifi se zesikem Marantz PM66 SE neposloucham techno, ale relax, jazz, instrumental....

Tudiz kdyz nekdo bude vedet, ze dana sestava postaci pouze orezat pri cca 35Hz nebo 50Hz..., aby basy nerusili vyrovnanost poslechu... tak budu rad.... ale vse se odviji od mistnosti atd...