Ano, mohu potvrdit ze zkušeností při shánění dobrých součástek pro Aldax i pro sebe pro servis.
Pokusil se se mnou vymrdat Svoboda /TS NOVA/, kde jsem si objednal dva kusy NECů uPC1225H. Přestože je to old materiál, měl by aspoň plnit základní funkci, tj. zesilovat, řídit klidový proud a budit koncové tranzistory. Ani jedno z toho ty šváby nedělaly a poté, co se nějaký maník z firmy přiznal, že už na to měli reklamace a že tedy asi celá várka bude pajclá, jsem po drsných vyhrůžkách měl peníze do dvou dnů zpátky na účtu - ten čubčí syn zřejmě moc dobře ví, co prodává, protože originální a funkční NEC uPC1225H jako ND od Pioneeru stojí kolem 600,-Kč/ks...
Už jsem si tak jednou namlátil hubu, s uPC1270H u AME. Ti to ale po mém upozornění vyřešili zřejmě jinak /by mě zajímalo jak/, protože než jsem se na něco zmohl, už jsem měl doma obálku se dvěma novými šváby, vzhledově a pochopitelně i funkčně zcela odlišnými od toho, co mi poslali předtím. Zkoušejí, co lidi vydrží...
Serou mě s optikama, KSS210A, KSS213AAA a další vydrží v přístroji půl roku a je po nich, ovšem za píču jsem já jako servisák...už si nechávám objednávat optiky Philips a Sony jako ND od Onkya, jsou sice pětkrát dražší, ale vydrží.
Pak že Číňani uměj dělat - tak akorát hovno, uměj to mastit v nějaké zaprášené hale a prodávat to pak za pětinu, zmrdi jedni zkurvený.
A jak vidno, Maďaři mají se součástkami dost podobné problémy-přitom jsem si nevšiml, že by v PKN zesilovačích bylo něco extra. Ale ono třeba dneska sehnat osazení do celého přístroje od Wimy je nadlidský úkol, dokonce jsem si všiml, že odpory mají v jednom krámě ve dvou i třech barvách, to je k posrání.
Já taky nevím, co si ten Hlávko v ECOMu myslí - stavím, nebo opravuju přístroj, který bude téměř denně dostávat po prdeli a dám si tam podle něj asi Yageo nebo Nantongy....kurva víte jakej je problém splašit snapiny na 100V a víc, ve slušný kvalitě? Mimochodem ten Kendeil není žádná sláva, jen hezky vypadá....
EZK začalo konečně prodávat slušný drátový odpory /Vitrohm řada 208 apod./, třeba se už obchodníci vzpamatujou a uvědomí si, že lidi nechtějí jen levné věci, ale už ví, že se vyplatí si připlatit za kvalitu.