Phantom Mono není schopen odevzdat takový výkon ani zdaleka, obvodově jsou to podobné mrdky jako např. řada Rock.
Všecky autozesilovače /až na supervýkonné spínané výjimky/ měřím se stabilizovaným zdrojem 14V/60A a do bezindukčních zátěží příslušné velikosti. Jen u několika aparátů, jejichž odběr přesáhl 60A spojuju tento zdroj paralelně s akumulátorem 85Ah. To jsem musel udělat např. v případě měření MacAudio Fearless One a podobných cirkulárek, hlavně do 2R a méně.
Kdo má starý monoblok PhaseLinear OPUS 1 /s Tripathem/ a zatím mu ještě funguje, naměří sinusový výkon 550W/4R, 1000W/2R. Odběr při plném buzení okolo 140A, pokud do toho pustíte burst signál třeba 1kHz a 50/500 ms pro měření špičkového hudebního výkonu, přívodní kabely sebou viditelně škubou dynamickými účinky takových proudových špiček. Tady někde končí moje chápání ohledně dimenzování zesilovačů do auta...
K Phantomu :
Phantom Mono odevzdá při 14V na palubě SINUSOVÝ VÝKON /tedy rms/ do 4R kolem 200W, do 2R už napětí měniče prudce klesá a výkon je téměř shodný, jen něco málo přes 250W. Bláboly okolo výkonu bylo možný si odpustit....Komu by se to zdálo málo, můžu sem klidně vykakat schéma koncového stupně, aby to bylo jasné
http://sweb.cz/servisdok/phantommono.gif
Sice šest párů paralelně, ale 80W čajíčků, navíc buzených ultrapomalými budiči. Napájecí napětí je +/-65V bez buzení.
Tady je vidět, že se čím dál víc posouvá měřítko vnímání výkonu zesilovačů - 200W zesilovač je vnímán jako 400W a pak při porovnání například s PA zesilovači, které ten výkon skutečně mají, dochází k úžasům typu "jak to tyvole, že to má takovej výkon, dyť já mám v autě víc a nehraje to tak nahlas"....
Dost podobná situace nastává i tehdy, když si někdo u PC vymění starého Transiwatta 2x25W za nějaké Geniusy či Logitechy, které mají napsáno třeba 350W a majitel je mírně řečeno silně překvapený.
To se pak říká "doprdele, dyť ten starej krám hrál víc"....:-)