Re: Raritní Transiwatt na Aukru
JJ vaření v zácpách (dodělanej ruční spínač větroně) ,pumpování ac pumpou před každou jízdou abys natočil a nemasil starter a baterku, el zapalování dle AR (musel jsem s sebou vozit palec a vnitřek do rozdělovače protože se to sralo) v zimě když nebylo dost fridexu - těsnost chladící soustavy = docela průser s ohřevem v trubkách pod kabinou,chcípání v křižovatce zastudena i za tepla,seřizování odtrhu na rozdělovači a předstihu,karburátory SEDR a ESDR s promáčklejma víkama,vymletý motory už po 100tis i přes údržbu Ale abych jen nehaněl, na zimu koncept zadní náhon s motorem vzadu jako u sporťáků byl naprosto nedostižnej
To je jak analog taky mě neba tyhle věci furt řešit abych mohl hrát/jezdit ,s žárovkama to je velká pravda,to je úmysl aby servisní sítě měly kšeft,já auto považuju jen za komfortnější svobodnou variantu MHD,je to pro mne pořád jen užitková věc stojící venku,takže jen dolejvat co je třeba a jezdit a 1-2x ročně servis= takovej ideál stav by mi nevadil.
Nemam nic proti starejm věcem ale blbej příklad proč škodovku když můžu mít třeba meďáka ze stejný doby kterej dá 1M km a když se udržuje jezdí dál s neporovnatelným komfortem svezení a stejně tak místo tesly bude cokoliv s jiným logem z té doby (japan,evropa,usa) mnohem lepší ve všech ohledech