k tomu Behringeru: Hejty na tuhle značku mi někdy už přijdou jako takový folklór a snažím se moc na ně nedávat... měl jsem/a mám od Behringeru spoustu věcí... většina naprosto OK. Starší analogové pulty - úplně bez problémů, CX3400 - uplně bez problémů, EP1500 - úplně bez problémů, .... v práci iNuke - úplně bez problémů. Na iNuky konkrétně lze najít spoustu negativních recenzí, osobně podle lidí co osobně znám a co je používají to nevypadá, že by to bylo drasticky více problematické. Mikrofony C-1, C-2 ... v pohodě použitelné. DEQ2496 naprosto OK. Jediné s čím jsem opravdu problém měl, byl mini mix Xenyx 802 USB a DI20 dibox kde byl problém s přepínači. Samozřejmě, když to budeš srovnávat s něčím dvakrát a více dražším, je jasné kde to má své limity a kde byl udělán jaký kompromis. To že velká rentálka nebo člověk kterého zvuk živí si toto ve většině případů nekoupí (jsou i výjimky) a vědí proč, nemusí nutně znamenat, že to není vhodné pro nikoho. Ve chvíli kdy víš, že ti to nějakou dobu bude i s těmi svými kompromisy stačit nebo pro tebe nemá význam investovat do toho nějaké obrovské peníze, pak je to podle mě z velké většiny bratelné. Prostě od produktu za X tisíc nelze čekat to samé jako od zesilovače za 3X tisíc...pokud někdo takové očekávání má, pak to není chyba produktu ale špatného úsudku.
K té demagnetizaci.... už se ti stalo, že by se ti Nd demagnetizoval tolik, že by to bylo znát? Zkoušel jsem na svých subech Nd vs. Fe (Beyma 15P1000 obě)... ani po dvou hodinách, kdy to nonstop valilo ve sklepě jsem nebyl schopen podle ucha poznat, ve kterém subu je Fe a ve kterém Nd. Možná u nějakého šneku, kde je magnet v uzavřence a nemá šanci se třeba tolik chladit... no nevím (v nějakém tématu se to tu už taky pár let zpět řešilo).
Gisen (nevím jak modely s DSP), ale obdobně jako u Uliho, je spousta lidí, co převším FP úspěšně používají a mají je za nesmrtelné a za ty peníze na ně nedají dopustit. Opět... není to originál LabGruppen a pokud někdo čeká že to bude to samé, je blázen. Pokud si to někdo koupí s tím, že nečeká že to bude stejně dokonalé jako zesilovač za 100kKč, pak nevidím důvod, proč ne?
Pak je tu ještě faktor toho, proč a jakým způsobem to kdo dělá.... pokud si někdo hraje pro svou radost a může si dovolit/je ochoten riskovat, že někde někdy něco odejde a zároveň se k aparátu jakžtakž chová s rozumem, nemusí pro každého být smysluplné utrácet mnohonásobky za něco, co není schopen využít/zaplatit. Nadruhou stranu je logické, že rentálka nebude pracovat s materiálem, který je zcela evidentně určen pro řekněme hobby zvučení... Když se tyhle věci odliší, pak není podle mě důvod tady házet špínu na všechny strany jen z toho důvodu, že zrovna mě tohle nevyhovovalo a přečetl jsem si, že se někomu stalo totéž... vždy najdeš skupinu lidí, která s tím samým materiálem může být spokojená a bude pro ní bohatě dostačovat