Keď máš problém s FB hlavne to nepreháňať z gainom vstupu na mixe. Neviem aké su tam potenciometre miesto šabli ale je možné, že to nejde lineárne, každopádne s menším gainom to bude prirastať pomalšie a ľachšie trfíš do pásma kde to už neväzbi. Hlavne ak je mikrofón pred bedňami, tak rečník ho musí mať čím bližšie k ústam ideálne 2-3cm max. 5cm, čím slabší má hlas tým bližšie. . Bude to chcieť trocha laborovania ale ideálne "gain" zošelovať tak aby si mal "level" okolo nuly ešte bez väzby. Ono väzbe niekedy dosť nepraje aj miestnosť a odrazy od stien a stropu. Tie vstupy su rozdialnej úrovne Jacky a XLR-ko, ak sa nemýlim tak keď pri tom jacku je -10dB (to by malo odpovedať nástrojovému vstupu) tak by to malo byť citlivejšie Ako XLR (+4dB), ja by som to asi zapjil cez XLR aj v nauáli kreslia mixpult do XLR a level na 0... Ja sa to obvykle snažím zoradiť tak, aby mi koncový zosil resp. aktívka začinali poblikávať clip pri druhej žltej led na mixe (obvykle je to +3) a viem že po 1 žltu (obvykle 0dB) je to z rezervou a 2 žlta je ešte OK, prva červená už neje OK, keďže tu je len jedna žltá tak by som to zoradil na tu, hnať mix do červenej a dostať skreslený signál na vstupe už nie je nič príjemné, úplne na figu je to nastavené, keď indikátor na mixe sa ešte nerozsvieti a zosil už clipuje alebo clipuje už na zelenej. Čo sa tyka FB destroyerov ak to nebolo nevyhnutné stále som sa snažil tomu vyhnúť hlavne u PA čka, u odposluchoch to niekedy bez toho nešlo. Sabine boli celkom OK, DBX horšie a Behroš už dosť sprzdili zvuk, automatické filtre občas vyrežú aj to čo nemajú, obvykle som ich používal iba keď išiel FBD do insertu pre nejaký konkrétny problémový mikrofón alebo grupu a nie na výstup pre PA, tam iba statické filtre. Keď to nahukva skús ubrať basy ak píska tak výšky. Náchylnosť väzbenia som zvykol skúšať tliesknutím a zahúkaním do mikrofónu, všetky mikrofóny ostatné mám zapnuté, lebo oni tiež "presluchujú". Radšej to mať tichšie ako narýchlo hasiť väzbu utratím výstupu.