Hoj, to ale prenasime diskusi opet trosku demagogicky jinam, gramofon je narozdil od CD (a dalsiho) prisne analogovy, navic s trvanlivejsim zapisem nez moderni media ! jo, ja take rad tocim na svou semiprofi Hi8 nez na moderni DéVécko (mam radsi obcasny dropout nez viditelne kosticky misto vody/ohne ) + to same o lampach, jejichz vliv na zvuk zejmena v nastrojovce je jasny (i kdyz zde absolutne neberu v celku vtipny argument ze hifi lampac hraje nejverneji, fakt nehraje, lampa proste kresli ..sic kresli uchu prijemne, tak kresli) a kdyz zustanem u te nastrojovky tak ne ze by to same neslo vytvorit s polovodici - harmonicke zkresleni, kulata komprese, at uz zpetnymi vazbami sym. OZ, nebo treba az digitalni modelaci - ale jasne, proc to vsechno slozite kdyz to same umi lampa s peti externimi soucastkami, a navic kamaradsky hreje a pekne vypada.. v preampu - ovsem stejne jako u tech zdroju ma to sve odsud po sem - 100W lampove hlavy se ctyrma chudinkama odsouzenyma na rok, rok a pul zivota, v dnesni dobe ? PROC ?? kdyz to same udelaji dve male signalove pentody zapojene identicky jimz emise pri par miliamperech vydrzi desetileti, ..a na vystupu z maleho trafa zatizeneho odporem (aby byl zachovan zvuk lampa-trafo) bude odposlouchavat mnohem efektivnejsi PAcko.. (konec koncu vsechyn velky koncerty se PA bezne zvuci, logicky..)
a to same plati ohledne zdroju - tady nejde o nejakou analogovou vernost, specificky zvuk, obraz, jako u gramofonu/lamp, jde jen a pouze o to udelat z jednoho napeti, napeti jine - a jde-li to efektivne, proc to nevyuzit, ze je to slozitejsi, OK svet neni jednoduchej a slozitost je zajimava, me by jednoduchej svet nebavil ..a Rix rozhodne neni amater
..jinak nemyslel jsem to konkretne osobne na tebe, ani na rozpoutani teto pratelske "prestrelky" ..narazel jsem hlavne na to, ze v celem vlaknu jsou pouhe dve (dve a pul) reakce važící se k danemu tematu (2. BV, 9. Dohnalik ..+ reakce od Zukiho)