PB: Tvůj subjektivní názor. Já si zase myslím, že sem zase nepatří tohle:
"Tak tomu nevěř, Visaton je dokonalá firma a jejich Visatonochod běhá i po Měsíci lol.
Máš pravdu, proto bež raděj na jine forum...
... proti Tesláckým výhybkám jsou ty od Visatonu zlatý.
Doufám, že tímto je ukojena tvá touha po vzdělání a teď už můžeš jít prudit někam jinam.
Mohl by jsi vypadnout na jiné fórum?"
Tohle je jen ukázka zbytečných odpovědí od diletantů, co sice neznají odpověď ale chtějí za každou cenu být zajímaví a něco napsat.
zdenek: Jak jsem psal v posledním příspěvku.
Teď se nebavím o kondenzátorech ale o celé výhybce. Co konkrétně je na original výhybce špatné a jak se to dá udělat lépe.
Cituji svůj dotaz:
"co je tam špatně, jaký to má vliv na zvuk a jak se to dá udělal lépe a jak to bude potom hrát".
A napsat vyměň kondíky pro mě není odpověď. Ptám se, v čem bude výhybka jiná a co to změní konkretně na poslechu. A odpověď bude to lepší já prostě nějak nepovažuju za odpověď.
Znovu opakuji. Já netuším, jestli to tu vůbec někdo ví. Možná to jsou jenom obecný tlachy ale ve finále nikdo neví, jen to říká, aby byl zajímavý. Proto se ptám. Ani není nikoho povinost mi odpovídat. Jen jsem to hodněkrát četl na fórech a každý přitakával, že je to pravda, tak se prostě ptám, jestli někdo umí říct něco konkretního ale zatím se tak nestalo. netřeba za tím nic hledat. Prostě když něco nevím, tak se zeptám a čekám odpověď, která dává smysl. Ne obecný plky. A Že se to musí změřit, tak to je logický, k tomu nepotřebuju odpověď od někoho, kdo by tomu měl rozumět. To dá rozum, samo od sebe.
Přišlo mi to jako jednoduchá otázka a na ní jednoduchá odpověď. S takovou zdlouhavou diskuzí kolem a kolem jsem tedy nepočítal........
Já ty odpovědi znovu trošku připodobním k něčemu jinému. Je to jako když za mnou přijdeš, že máš auto se sériovým motorem a že jsi slyšel, že to je blbě a že se to dá udělat lépe. A já bych odpověděl. Ne, buď v klidu, takový motory mají i na sibiři a jsou spokojený.
Nebo-no to se musí asi změřit někde na stolici a pak by se něco vyměnilo a mělo by to být lepší. No kdybych takhle odpověděl, tak bych musel být naprostý idiot.
Odpověď i bez měření, jelikož o tom něco vím, by zněla- Hele, musíš vyměnit hlavu, dát tam ostřejší vačky/s jiným časováním, odlehčenou klikovku, otevřít sání, lehčí písty, lehčí setrvačník. Tím se zvýší otáčky, sníží váha a zvýší kroutící moment. Touhle základní úpravou získáš cca 50koní. Motor půjde víc do otáček, bude reagovat na plyn a pojede cca o 30procent rychleji.
Tohle já považuji za inteligentní odpověď někoho, kdo tomu rozumí. Výše uvedenou odpověď může říct s prominutím blb, nebo někdo, kdo neví nic. A nebo řeknu, hele to prostě nevím a ani netuším, jestli se to dá vůbec nějak vyřešit. Nic víc, nic míň. Všechno ostatní jsou jen hospodské řeči, které nemají za korunu cenu.