Téma: Jawisté sem
Když sem viděl v předešlém tématu pár motorkářů, napadlo ňa vytvořit samostatné téma pro motorkáře a jejich stroje..tak kdo má zájem ať ukáže svůj stroj
Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.
Audioweb.cz » Smetiště » Jawisté sem
Stránky: 1
Když sem viděl v předešlém tématu pár motorkářů, napadlo ňa vytvořit samostatné téma pro motorkáře a jejich stroje..tak kdo má zájem ať ukáže svůj stroj
Né.. tady sme na smetišti A mezi očistou jater a zateplením paneláku se to ztratí..
Těsně vedle
Joo tak to bych se mohl ukázat, na čem jezdím v ulicích Pražských a i lehce mimo-Pražských z letošního Jara, teď mám akorát větší kufr
Bohužel,moje kejvačka už asi před pěti lety zmizela někde u Uherského Hradiště...
Tak to máš napsaný blbě název tématu, měl jsi tam napsat: Kluci a mašiny ale abych nebyl černou ovcí tak zde seznam domácích pohybovadel:
1.foto - Jawetta 551 po renovaci - lak je sice originál jawácká červeň ale na těhlde mašinách nikdy nebyl Zbytek doplňků je bílý lesklý komaxit. V popředí Honda CB50J z roku 77 ve fázi rozebírání
2. foto - Jawa 20, Jawa 550 Pařez, Babetta 207
3. foto - takový poděs co jsem si postavil z nudy. Pionýr rám převařený a zvýšený tak aby se tam dostala nová motorizace. Motor je z jawy 175/356, velká rozeta dozadu s drapákem se celkem chytají v terénu. Co se nechytá je odpružení. Nějaká větší díra nebo kopeček ke skoku a člověk letí balistickou křivkou ze sedla Ale i tak je to celkem sranda. Na krosovou trať naprosto nepoužitelné Ale jede slušně
Tak taky se přidám.
S11 r.v. 1963, vše originální díly(ne druhovýroba) podle roku tam nepatří přední vidle a sedlo. před renovací.
Pánové, dovoluji si Vás informovat a zároveň pozvat na 5. ročník srazu Jawistů v Luhačovicích. Bude poslední týden v srpnu /přesné datum si jistě najdete na stránce JAWA-klubu Luhačovice/, obvyklá účast 250-350 strojů včetně neskutečných zajímavostí, které vyrábí můj jmenovec Pavel Malaník, historické stroje i jiných značek jsou samozřejmě také vítány. Srazu se pravidelně účastní i zástupce firmy JAWA /na jeho jméno si bohužel nevzpomenu/, který vždy přijede po vlastní ose /většina účastníků přijíždí po vlastní ose, snad kromě majitelů crossových speciálů, které nesmí na silnici/ na nějakém stroji této značky, popovídá o novinkách, je možné si s ním sednout a popovídat, je to neskutečně příjemný a vstřícný pán.
Přesné informace sdělí prezident JAWA-klubu Luhačovice pan Miroslav Nakládal - já to jen zvučím.
Tak přidám dva kousky z vlastní zahrádky, první je Jawa Travel 2012, Čtyřtakt motor Honda CB250, katalyzátory ve výfucích a spol.. Druhá 640 2004, řídící jednotka, příprava na vstřikování - podle peněz Elektrický startér, digi budík, oilmaster - čerpadlo oleje, a jiné srandy..vyhřívané rukojeti a spol samozřejmostí na obou
Krásnýý hrnouši! ta s Honďáckým motorem je úžasná! Kdyby Jawa dělala v 90.letech i takové pěkně 4-takty a ne 2-takty, tak bych k nim měl daleko větší přízeň
Najväčší provlem boli komunisti ty zabrzdili ďalší vývoj motora 350 OHV, ktorrý bol na svoju dobu velmi dobryý spotrebou aj výkonom, aj 500 OHC po počiatočných problémoch s prehrievaním doviedli do celkom slušného štádia. Komunisti tomu spravili škrt cez rozpočet lebo museli vyrábať čím lacnejšie a jednoduchšie motory v ktorých samozrejme 2taktoch netreba meniť olej.
djmayo:Komouši se jen chovali "tržně" jak by se to dnes nazvalo.Rusko,jejich největší odběratel si přál jednoduché a levné stroje,v čemž jim Jawa vyhověla.Naproti tomu "závodní oddělení" postavilo spoustu pozoruhodných strojů které patřili ke špičce ve své třídě.Víš,že Jawa je ještě možná nejúspěšnější značka šestidenní?Jawě zlomil vaz pád východního bloku kdy přišla o velkou část odbytu a především naše "sametová" kdy se ke kormidlu dostali lidé kteří "tomu opravdu rozuměli"...
jojo o Jawje a jejímu směřování v 90 letech (v podstatě cílená likvidace) vím mnohé.. střílel bych za to.
Stránky: 1
Audioweb.cz » Smetiště » Jawisté sem