Nechte na hlavě. Víte prd, co v AZS223 dělám za úpravy a taky víte prdlajs, kolik lidí prodalo svoje Technicsy a Sony po tom, co jsem jim půjčil upravenou AZS223. Není to jenom o kýblech a podobně, podobný slinty o DF a vyřazování reproduktorového isostatu si Ondro nech pro sebe, pokud Ti nevadí, že na 5-7m reproduktorového kabelu a na výhybkách se dějí ještě horší věci. Isostat měním za nový /díky Pavle/ a jinak nechávám výstupy jak jsou, na těch dvaceti centimetrech se už hovno děje. U některých kusů, pokud si to někdo poručí, instaluju dvojsvorky z Monacoru pro připojení festovnějšího kabelu a jednak i proto, že po úpravě /je to různé/ má zesilovač 50-60W/4R a to ty DIN reprosvorky, zvlášť když jsou starší, někdy nerozdejchají.
KC811 je zbytečné tam dávat, pokud víš, v jakém poměru mají být bety těch "bužírkových" KC237 a na kterém místě má být tranzistor s větší betou, aby offset slezl na polovinu. Další část offsetu jsou další úpravy a lze tak dojít i ke snesitelným 10-15mV. Diody v bužírce u koncových tranzistorů nechá jenom blbec a přidaná šotka většinou znamená destrukci konce, pokud to zrovna není ty, který má Uak=0,15V.
Symetrická limitace není také problém, pokud je z čeho vybírat...
No a co se týče starých dobrých AZS217 apod., generálkou předzesu a lehkou úpravou konce z toho jde za pár peněz udělat dost slušný zesilovač. Nejhorší z nich je AZS218, který je v původním stavu uřvaný a s blbě spočítanýma korekcema.
Subjektivně nejlepší zvuk lze dostat z AZS220, pokud někomu nevadí ty ohavné tahové potenciometry.
Neplivejte na Teslu, současná spotřebka má možná velké výkony, ale mnohdy horší zvuk.
Ve kterém ze současných strojů je tříodbočkový potenciometr hlasitosti?